Σύνδεση

Featured

Mercedes A 35 AMG: Με 306 άλογα και 0-100 χλμ/ώρα σε 4,7΄΄ (Video)

Είναι ήδη γνωστό ότι για τη νέα A-Class η Mercedes έχει επιλέξει να έχει όχι μία αλλά δύο εκδόσεις AMG. Μία μικρή, την A 35 AMG και μία πιο ισχυρή, την A 45 AMG. Η πρώτη που παρουσιάστηκε λίγο πριν την έκθεση του Παρισιού, θα βρεθεί αντιμέτωπη με μοντέλα όπως τα Audi S3, ΒΜW 140i και VW Golf R, όντας μια πιο φθηνή αλλά εξίσου σπορ πρόταση.

Ο κινητήρας είναι μία πιο ήπια εκδοχή του νέου δίλιτρου turbo βενζινοκινητήρα, που στην Α 35 θα αποδίδει 306 άλογα στις 5.800 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. Για την υπερπλήρωση φροντίζει ένας twin-scroll στροβιλοσυμπιεστής (με δύο ξεχωριστούς αυλούς εξαγωγής καυσαερίων στην εισαγωγή) για ελαχιστοποίηση του lag. Υπάρχει και Camtronic για μεταβλητό έλεγχο και βύθισμα των βαλβίδων.

       

Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός ηλεκτρομηχανικά ελεγχόεμνου πολύδισκου συμπλέκτη για ταχύτερη εμπλοκή, και έχει σε κανονικές συνθήκες κίνησης ισοκατανομή της ισχύος 50/50 στον εμπρός και πίσω άξονα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα διπλόδισκο AMG Speedshift DCT-7G με M mode για χειροκίνητη αλλαγή και από τα paddles στο τιμόνι.

Η Α 35 προσφέρεται και το το σύστημα AMG Dynamic Select με πέντε προγράμματα παραμετροποίησης του κινητήρα, του κιβωτίου, του συστήματος διεύθυνσης και της τετρακίνησης. Τα προγράμματα αυτά είναι τα Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual, με τις δύο Sport εκδοχές να αλλάζουν στο πιο έντονο τον ήχο του κινητήρα και να επιτρέπουν μία μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεως από το ESP.

Τα αμορτισέρ είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα με τρία στάδια σκληρότητας, ενώ τα φρένα αποτελούνται από δίσκους 350 και 330 χιλιοστών, με τετραπίστονες και απλές δαγκάνες για εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις στο πρόγραμμα Sport+ και Race Start η A 34 επιταχύνει σε μόλις 4,7 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα με τελική περιορισμένη στα 250.

Οι αλλαγές στο αμάξωμα σε σχέση με τις απλές Α-Class είναι αρκετές με ένα δυναμικό αεροδυναμικό πακέτο με μεγάλες εισαγωγές αέρα, διπλές απολήξεις στην εξάτμιση, πίσω αεροτομή και diffuser.

Στο εσωτερικό υπάρχουν μπάκετ καθίσματα με την σφραγίδα της AMG ενώ το MBUX έχει και κάποιες έξτρα λειτουργίες που να συνάδουν με τον χαρακτήρα της ΑΜG (Warm-up, Set-up, G-Force και Engine Data). Προαιρετικό είναι το σπέσιαλ AMG Track Pace που λειτουργεί σαν ένας καταγραφέας αγωνιστικών επιδόσεων σε συνεργασία με GPS ακριβείας.

H “μικρή” εκδοχή της A-Class AMG θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση του Παρισιού στις 2 Οκτωβρίου με την εμπορική της σταδιοδρομία να ξεκινά μέσα στον Ιανουάριο της νέας χρονιάς. Κάπου εκεί θα κάνει και την εμφάνισή της η μεγαλύτερη A-45 με τον ίδιο κινητήρα αλλά άγνωστο προς το παρόν αριθμό ίππων.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured