H μόδα του εξηλεκτρισμού έχει περάσει και στα κλασικά μοντέλα, ανοίγοντας μια μεγάλη διαμάχη για το κατά πόσον τέτοιου είδους μετατροπές επιτρέπουν σε ένα αυτοκίνητο να ανήκει σε αυτή την κατηγορία.
Πάντως η VW δεν έχει τέτοιους ενδοιασμούς και σε συνεργασία με μία εταιρία ονόματι EV West που ειδικεύεται σ’ αυτές τις αλλαγές, προχώρησε στην προσθήκη ενός ηλεκτρικού συστήματος κίνησης σε ένα Type 2 Bus του 1972.
Η ηλεκτρική “καρδιά” του προέρχεται από ένα e-Golf με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 136 ίππους και η μπαταρία να έχει χωρητικότητα 35,8 kWh. Υπάρχει πλέον ένα κιβώτιο μιας σχέσης ενώ η πίσω ανάρτηση έγινε ανεξάρτητη σε αντιδιαστολή με τον άκαμπτο άξονα του παλαιού αυτοκινήτου, με στόχο να αντέξει το μεγαλύτερο βάρος.
Οι μπαταρίες έχουν τοποθετηθεί κάτω από τα καθίσματα και στον χώρο που πριν ήταν το ρεζερβουάρ του καυσίμου. Ενώ στο εσωτερικό δεν έχει αλλάξει τίποτα πέρα από τον επιλογέα ταχυτήτων που πλέον έχει την ιδιότητα να αυξομειώνει την ένταση από την ανάκτηση ισχύος μέσω της πέδησης.
