Σύνδεση

Featured

Με ηλεκτρική καρδιά η κλασική κλούβα της VW

H μόδα του εξηλεκτρισμού έχει περάσει και στα κλασικά μοντέλα, ανοίγοντας μια μεγάλη διαμάχη για το κατά πόσον τέτοιου είδους μετατροπές επιτρέπουν σε ένα αυτοκίνητο να ανήκει σε αυτή την κατηγορία.

Πάντως η VW δεν έχει τέτοιους ενδοιασμούς και σε συνεργασία με μία εταιρία ονόματι EV West που ειδικεύεται σ’ αυτές τις αλλαγές, προχώρησε στην προσθήκη ενός ηλεκτρικού συστήματος κίνησης σε ένα Type 2 Bus του 1972.

Η ηλεκτρική “καρδιά” του προέρχεται από ένα e-Golf με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 136 ίππους και η μπαταρία να έχει χωρητικότητα 35,8 kWh. Υπάρχει πλέον ένα κιβώτιο μιας σχέσης ενώ η πίσω ανάρτηση έγινε ανεξάρτητη σε αντιδιαστολή με τον άκαμπτο άξονα του παλαιού αυτοκινήτου, με στόχο να αντέξει το μεγαλύτερο βάρος.

Οι μπαταρίες έχουν τοποθετηθεί κάτω από τα καθίσματα και στον χώρο που πριν ήταν το ρεζερβουάρ του καυσίμου. Ενώ στο εσωτερικό δεν έχει αλλάξει τίποτα πέρα από τον επιλογέα ταχυτήτων που πλέον έχει την ιδιότητα να αυξομειώνει την ένταση από την ανάκτηση ισχύος μέσω της πέδησης.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup