Η BT62, το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε η Brabham μετά την αναβίωσή της, είναι εντυπωσιακή αλλά μπορεί να κυκλοφορήσει μόνο σε πίστες. Πρόσφατα η βρετανική εταιρεία και μετά από κρούσεις ενδιαφερομένων όπως είπα -μας θυμίζει λίγο το «μετά από απαίτηση των τηλεθεατών δείχνουμε σε επανάληψη το τάδε…- ανακοίνωσε πως έχει εξελίξει ένα κιτ αξίας 167.000 και κάτι ευρώ. Με το οποίο η BT62, που για να την αποκτήσει κανείς θα πρέπει να πληρώσει τουλάχιστον 1.000.000 λίρες Αγγλίας (αντιστοιχούν σε 1.110.000 και κάτι ευρώ), αποκτά έγκριση τύπου για κίνηση και σε δημόσιους δρόμους.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4468″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
Το κιτ περιλαμβάνει αύξηση της απόστασης από το έδαφος και στους δύο άξονες, ένα τιμόνι με περισσότερες στροφές από τέρμα σε τέρμα, κλειδαριές για τις πόρτες και immobilizer για την ασφάλεια, καθώς και πιο ποιοτικές επενδύσεις στο εσωτερικό.
Φυσικά οι προσθήκες αυτές θα αυξήσουν μεν το αρχικό βάρος των 972 κιλών, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό που να επηρεάζονται σοβαρά οι επιδόσεις που εξασφαλίζει ο V8 των 5.400 κυβικών με τους 710 ίππους και τα 667 Nm.
Γιάννης Σκουφής
