Σύνδεση

McLaren

ΑΡΙΘΜΟΛΑΓΝΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ McLAREN P1

Η μάχη των hypercars έχει ξεκινήσει για τα καλά και η McLaren P1 έχει δείξει ήδη τα δόντια της εκθρονίζοντας από το βάθρο του Nuerburgring την Porsche 918 Spyder. Εκτός όμως από το χρόνο του γύρου στην «Πράσινη Κόλαση» υπάρχουν κι άλλα σημαντικά νούμερα για το βρετανικό υπερ-αυτοκίνητο, που σίγουρα θα άφηνε και τον Bruce McLaren με ένα χαμόγελο στο χείλη. Έτσι λοιπόν:

90. Είναι τα κιλά που ζυγίζει το πλαίσιο από ανθρακονήματα, που η McLaren αποκαλεί MonoCage.

3,2. H εξοικονόμηση βάρους είναι πολύ σημαντική σε ένα υπερ-αυτοκίνητο, πόσο μάλλον στην P1. Έτσι, το παρμπρίζ έχει πάχος μόλις 3,2 χιλιοστά μαζί με ένα φιλμ από πολυμερές. Έτσι είναι 0,1 χιλιοστά πιο λεπτό και 3,5 κιλά πιο ελαφρύ από αυτό της  McLaren 12C.

980. Είναι οι βαθμοί Κελσίου που φτάνει ο αέρας που γυρίζει τα πτερύγια του τούρμπο.

90. Ο V8 των 3.800 κυβικών είναι κατά 90% καινούργιος σε σχέση με τον κινητήρα της 12C, με αλλαγές στην τροφοδοσία, στην κυλινδροκεφαλή, στη σχεδίαση του μπλοκ, στη μετάδοση, στην υπερτροφοδότηση κ.λπ. Η μεγαλύτερη πρόκληση των μηχανικών ήταν η υπερθέρμανση διαφόρων σημείων.

10,5. Τόσα είναι τα κιλά κάθε καθίσματος, που φυσικά σύρεται και ρυθμίζεται (έως και 28 μοίρες) η κλίσης της πλάτης του,

96. Τόσο ζυγίζει η μπαταρία με τα 56 στοιχεία και με 10ετή διάρκεια ζωής. Προσφέρει τη δυνατότητα στην P1 να κινηθεί αποκλειστικά ηλεκτρικά για έως και 10 χιλιόμετρα και μέχρι 160 χλμ./ ώρα. Ότι πρέπει δηλαδή για ψώνια.

600. Είναι σε κιλά το κάθετο αεροδυναμικό φορτίο που αναπτύσσεται στη πίσω πτέρυγα όταν αυτή έχει εκταθεί πλήρως στα 300 χιλιοστά, με γωνία 29 μοιρών και ταχύτητα 257 χλμ./ ώρα.

26. To σύστημα IPAS (Instant Power Assist System) λειτουργεί σαν υβριδικό boost και σαν τα KERS (ERS από τη νέα σεζόν) των μονοθεσίων της F1. Ο ηλεκτροκινητήρας ζυγίζει 26 κιλά, είναι δύο φορές πιο δυνατός από ένα KERS και αποδίδει 180 ίππους.

1,5. Τόσα κιλά εξοικονομούνται από την επιλογή να μην χρησιμοποιηθεί μια ειδική λάκα στο ταμπλό.

375. Τόσα είναι τα αυτοκίνητα που θα κατασκευάσει συνολικά η McLaren μέχρι τα μέσα του 2015.

2. Είναι η «πλώρη» και η «πρύμνη» της P1 που συγκολλούνται στο βασικό κλωβό. Τα 2 μέρη αποτελούνται από ανθρακονήματα και είναι τόσο ελαφριά σε βάρος που μπορεί να τα σηκώσει ένα ανθρώπινο χέρι.

2. Τα φρένα της Akebono είναι από κεραμικούς δίσκους που επιβραδύνουν 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες, ενώ οι προδιαγραφές τους είναι ανάλογες ενός αγωνιστικού που συμμετέχει στο Le Mans παράγοντας 2g επιβράδυνσης.

194. Χάρη στην δυνατότητα καθαρής ηλεκτροκίνησης η εκπομπή CO2 μειώνεται στα 194 γραμμάρια το χιλιόμετρο. Όσο δηλαδή εκπέμπει και ένα SUV 3.000 κυβικών.

Γιάννης Σκουφής

Με τη συνεργασία του www.caroto.gr

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup