Σύνδεση

McLaren

MCLAREN 675LT: AYTO EINAI TO SUPER CAR ΤΩΝ 675 ΙΠΠΩΝ

Διαδικτυακή αποκάλυψη για τη νέα McLaren 675LT, η οποία συνεχίζει, όπως έχουμε γράψει…

Διαδικτυακή αποκάλυψη για τη νέα McLaren 675LT, η οποία συνεχίζει, όπως έχουμε γράψει, την παράδοση της F1 GTR Longtail, με το ελαφρώς επιμηκυμένο πίσω μέρος της. Λόγω αυτού το μήκος της σε σχέση με την 650S είναι μεγαλύτερο κατά 3,5 εκατοστά, φτάνοντας τα 4,546 μέτρα, ενώ ταυτόχρονα είναι και αρκετά πιο φαρδιά (2,095 αντί για 1,895 μέτρα) και 11 χιλιοστά πιο χαμηλή (1.188 έναντι 1.199 χιλιοστών της 650S).

Οι στόχοι των μηχανικών της McLaren ήταν η 675LT να είναι πιο δυνατή, πιο γρήγορη και πιο ελαφριά σε σχέση με την 650S. Πράγματι το βάρος της έχει μειωθεί κατά περίπου 100 κιλά, η απόδοση του V8 των 3.800 κυβικών με τα διπλά turbo έχει ανέβει στους 675 ίππους και η ροπή στα 700 Nm. Με τα παραπάνω οι επιδόσεις έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο, με το 0-100 να έρχεται σε 2,9 δεύτερα (650S 3,0), το 0-200 σε 7,9, ενώ η τελική της παρέμεινε στα 330.

Αισθητικά η McLaren 675LT έχει νέα μάσκα με ακόμα πιο πολύ ανθρακόνημα, ενώ υπάρχουν και αεροδυναμικές προσαρμογές που καθοδηγούν τον αέρα στις καινούργιες εισαγωγές στα φτερά. Αλλαγές υπάρχουν και στο πίσω μέρος, ενώ το αερόφρενο, η πίσω αεροτομή είναι 50% πιο μεγάλη σε σχέση με αυτήν της 650S.

Κάποιες  μικρ0-αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό, προκειμένου ο οδηγός να έρθει περισσότερο στι επίκεντρο, ενώ χρησιμοποιούνται και τα αγωνιστικού τύπου μπάκετ της κορυφαίας P1,

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Smart Fortwo επιστρέφει!

Featured

Μία ενδιαφέρουσα ιδέα για ένα Volvo από τα… παλιά!

Featured

Η Ferrari φέρνει πίσω τα χειροκίνητα κιβώτια

Featured

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi