Σύνδεση

FCA

“MAΣΤΙΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΡΟΤΟ” ΑΠΟ ΤΟΝ TRUMP ΣΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ

Μετά τις απειλές και το έντονο ύφος εναντίον των Αμερικανικών αυτοκινητοβιομηχανιών, ο Donald Trump φαίνεται να ακολουθεί πλέον την διαδικασία του “καρότου”. Αυτό προκύπτει από την συνάντησή του με τους CEO’s των τριών μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών των ΗΠΑ όπου άφησε το “μαστίγιο” των απειλών και το γύρισε σε συναινετικές κουβέντες για το πως θα μπορούσε να ξαναφέρει την παραγωγή στις ΗΠΑ.

Στην συνάντηση αυτή που έγινε χθες πίσω από κλειστές πόρτες και παραβρέθηκαν ο Μark Fields της Ford, η Mary Bara της GM και ο Sergio Marchionne του γκρουπ FCA μπήκαν στο τραπέζι όλα τα θέματα που αφορούν την αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία, κυρίως ότι έχει να κάνει με τις θέσεις εργασίας και την αύξηση της απασχόλησης εντός των ΗΠΑ. Όπως ανακοινώθηκε μετά την συνάντηση ο Τrump υποσχέθηκε στις εταιρίες ενισχύσεις και απαλλαγές σε φορολογικό επίπεδο και την δημιουργία προϋποθέσεων για να κρατήσουν τα εργοστάσιά τους στις ΗΠΑ.

Και οι τρεις CEO’s δήλωσαν μετά την συνάντηση ικανοποιημένοι από την συζήτηση με τον πρόεδρο των ΗΠΑ και όπως είπε ο Marchionne ανυπομονούν να συνεργαστούν με τον Trump για την ενίσχυση της αμερικάνικης παραγωγής. Δεν έγινε πάντως σαφές ούτε από τις δηλώσεις των τριών αφεντικών αν μέσα στα ανταλλάγματα που πήραν για την στροφή προς την αμερικάνικη παραγωγή ήταν και η χαλάρωση των κανονισμών για τους ρύπους που είναι εδώ και καιρό ένα βασικό τους αίτημα και πηγή κόντρας με την διακυβέρνηση Ομπάμα.

Όπως και να έχει η συνάντηση αυτή αποτελεί μία πολύ σημαντική ένδειξη για την προεδρία του Trump -ιδίως επειδή γίνεται στις πρώτες ημέρες της- καθώς όπως φαίνεται θα κινηθεί πάνω στους βασικούς άξονες των προεκλογικών του δεσμεύσεων χωρίς από την άλλη να “τινάξει” τα πράγματα στον αέρα. Λέτε τελικά να τα καταφέρει με την τακτική του μαστίγιου και του καρότου;

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup