Αν είναι στο χέρι της εταιρείας βελτιώσεων Mansory και στο χοντρό πορτοφόλι του υποψήφιου αγοραστή η απάντηση είναι μέχρι τα 1.000 άλογα και από πλευράς επιδόσεων τελική 300, γιατί μετά επεμβαίνει ο ηλεκτρονικός κόφτης. Όσο για το 0-100 σημειώστε πως 3,2 δεύτερα είναι υπερ-αρκετά.
Αυτές οι τιμές αφορούν την top εκδοχή, η οποία κινείται από το ριζικά διαφοροποιημένο V8 των 5.500 κυβικών της S63 AMG, που πέρα από τα turbo έχουν αλλάξει και όλα του τα σωθικά, ενώ υπάρχει και μια ακόμη με «μόλις» 800 άλογα (0-100 σε 3,6”).
Κατά τα άλλα η S-Class της Mansory έχει ανθρακόνημα όπου κι αν αυτό μπορεί να μπει, ενώ το εσωτερικό της είναι αφενός υπερ-πολυτελές και αφετέρου προσαρμοσμένο στα γούστα του εκάστοτε πελάτη.
Από τα τελευταία εξαρτάται φυσικά και η τελική τιμή, η οποία σε κάθε περίπτωση είναι τσιμπημένη και μάλιστα αρκετά.
Γιάννης Σκουφής
