Το Mahindra Ε20 έχει μήκος μόλις 3,18 μέτρα και πλάτος μόλις 1,51 έχει 4 θέσεις, δεν έχει πορτμπαγκάζ και είναι ηλεκτροκίνητο. Με έναν ηλεκτροκινητήρα 31 kW ή 42 ϊππων και με μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 15,46 kWh, η οποία εξασφαλίζει μια θεωρητική αυτονομία 140 χιλιομέτρων.
Η ίδια η ινδική εταιρεία κάνει λόγω για μια μέση αυτονομία 112 χιλιομέτρων στις ζεστές ημέρες -τις κρύες υπάρχει ανάγηκη για θέρμανση, οπότε περιορίζεται και άλλο η αυτονομία, κάτι βέβαια που γίνεται και όταν χρησιμοποιείται ο κλιματισμός. Ο οποίος είναι στάνταρ στην πιο πλούσια έκδοση TechX, η οποία στη Μεγάλη Βρετανία, όπου το Mahindra E20 είναι ήδη διαθέσιμο, κοστίζει περίπου 19.000 ευρώ. Η βασική έκδοση ξεκινά από τις 16.400 ευρώ, ενώ και στις δύο περιπτώσεις έχει υπολογιστεί κρατική επιδότηση ύψους 5.700 ευρώ (4.500 λίρες).
Το Mahindra E20 είναι διαθέσιμο στη Μεγάλη Βρετανία καθώς εκεί δεν απαιτούνται μετατροπές σε σχέση με την ινδική αγορά, μιας και είναι ήδη δεξιοτίμονο, ενώ για το λόγο αυτό είναι αμφίβολο αν θα το δούμε σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Ειδικά από τη στιγμή που μετά τις κρατικές επιδοτήσεις η διαφορά του από τα επίσης ηλεκτρικά Renault Zoe και Nissan Leaf δεν είναι τόσο μεγάλες…
Γιάννης Σκουφής
