Σύνδεση

Lancia

LANCIA DELTA: ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ

H Lancia ανανεώνει τη Delta, που βρίσκεται στη γκάμα της από το 2008, στα σημεία προκειμένου να αποκτήσει μια πιο σύγχρονη εμφάνιση. Με την ίδια προσέγγιση έχουν γίνει και οι επεμβάσεις στο εσωτερικό, οι οποίες έχουν αποκλειστική σχέση με την αισθητική, καθώς οι χώροι, ειδικά για τους επιβάτες, εξακολουθούν να είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία. Και με στοιχεία που δεν τα συναντάς εύκολα στα μικρο- μεσαία hatchback, όπως τη δυνατότητα ρύθμισης της κλίσης της πλάτης των πίσω καθισμάτων ή της μετατόπισής τους κατά μήκος προκειμένου το πορτμπαγκάζ να περάσει από τα στάνταρ 380 λίτρα στα 465.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η ειδική έκδοση S by Momodesign της Delta, η οποία ξεχωρίζει και οπτικά από τις πιο απλές της γκάμας, ενώ οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι τρεις. Ή πιο σωστά δύο εκδοχές με 105 και 120 ίππους του diesel 1.6 Multijet και ο 1.4 Turbo Jet LPG που, όπως λέει και το όνομά του, καταναλώνει και υγραέριο, αποδίδει 120 ίππους στις 5.000 στροφές και 206 Nm στις μόλις 1.750 σ.α.λ.

Γιάννης Σκουφής 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup