Σύνδεση

Kymco

KYMCO UXV 700i 4×4

To νέο «side by side» της Kymco προσφέρει επιδόσεις και διασκέδαση, μαζί με ανεξάντλητη χρηστικότητα για όσους αρέσκονται στα οχήματα παντός εδάφους.

Kατασκευασμένο με γνώμονα την αντοχή στη σκληρή χρήση και με δυνατότητες απεριόριστης κίνησης σε κάθε είδους έδαφος, μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει το μέσο διαφυγής από την καθημερινότητα και να γίνει το απόλυτο εργαλείο του κυνηγού, του αγρότη ή του sportman που αρνείται να συμβιβαστεί με κάτι κοινότυπο.

Χαρακτηρίζεται από τεχνολογία αιχμής σε όλα τα συστατικά του στοιχεία και με σημεία αναφοράς τον τελείως νέο τετράχρονο υγρόψυκτο κινητήρα, το ατσάλινο πλαίσιο, τις θηριώδεις αναρτήσεις, τα τέσσερα δισκόφρενα, τους άπλετους χώρους και τις αντίστοιχου μεγέθους σχάρες μεταφοράς, θα αποτελέσει την ιδανική λύση για μετακίνηση χωρίς φραγμούς σε κάθε είδους έδαφος. Ακόμα και όταν τα πράγματα «ζορίσουν», η δυνατότητα επιλογής αργού ή γρήγορου διαφορικού, η αντίστοιχη για μετατροπή της κίνησης από 4×2 σε 4×4, η θέση για «εργάτη», το ηλεκτρονικό κλείδωμα του μπροστινού διαφορικού, αλλά και η ύπαρξη όπισθεν (σχέσης) στο αυτόματο κιβώτιο, θα φανούν αρωγοί στην απρόσκοπτη και απροβλημάτιστη μετακίνηση οδηγού, συνοδηγού και αποσκευών.

Ο κινητήρας του είναι ένας υψηλής απόδοσης μονοκύλινδρος 700 κ.εκ., εξαιρετικά ελαφρύς με συμπαγείς διαστάσεις, μιας και στη σχεδίασή του έχουν χρησιμοποιηθεί στοιχεία από τη γενιά κινητήρων G5, την ίδια που κινεί τα πλέον εξελιγμένα scooter της εταιρείας. Με 4βάλβιδη κεφαλή και 1 ΕΕΚ, τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού και η απόδοσή του στην έκδοση «Off-Road» (εκτός δρόμου) ξεπερνά τους 45 ίππους!

Μια σειρά γνήσιων αξεσουάρ, που περιλαμβάνει από παρμπρίζ και εργάτη μέχρι σκληρή οροφή και πόρτες, αναλαμβάνει την αισθητική και χρηστική βελτίωση ενός οχήματος που πάει παντού και που αναμένεται και στην Ελλάδα λίαν συντόμως.

Νίκος Βιτσιλάκης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured