Σύνδεση

SEAT

SEAT: ΚΟΡΥΦΑΙΑ Η ΤΕΧΝΟΚΑΡ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες διενεργούν έρευνες ικανοποίησης πελατών και βέβαια η Seat δεν αποτελεί την εξαίρεση.

Τις έρευνες για λογαριασμό της Seat Ισπανίας, σε όλες τις χώρες που έχει παρουσία η μάρκα σε παγκόσμιο επίπεδο, τις διενεργεί από το 2008 η ανεξάρτητη εταιρεία TNS, ενώ τα αποτελέσματα της τελευταίας έρευνας ικανοποίησης πελατών Πωλήσεων και After Sales για το α’ τρίμηνο του 2015, ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για την Ελλάδα.

Κι αυτό γιατί η ανάλυση των δεικτών για τη χώρα μας για την παραπάνω περίοδο, έδειξε ότι ο συνολικός Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών σε επίπεδο πωλήσεων (SSI) άγγιξε το 89,7%, ενώ ο συνολικός Δείκτης Ικανοποίησης για το επίπεδο υπηρεσιών Αfter Sales (CSI) ανήλθε σε 88,8%, τιμές κορυφαίες και στoυς δύο τομείς.

SEAT-RANGE

Οι δείκτες αυτοί τονίζουν, μεταξύ άλλων, τη σταθερή επένδυση, την προσήλωση και τη συνέπεια του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Διανομέων και Επισκευαστών της Τεχνοκάρ για την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών και προϊόντων με στόχο τη συνολική ικανοποίηση των πελατών της Seat.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota