Σύνδεση

Featured

Το ήπια υβριδικό Ford Fiesta 1.0 των 155 ίππων είναι εξαιρετικά ευχάριστο στο δρόμο

Το ότι το Fiesta της Ford είναι από τα αυτοκίνητα που χαίρεσαι να τα οδηγείς, κάτι όχι πάντα αυτονόητο ειδικά στις μικρές κατηγορίες, δεν είναι μυστικό. Ιδιαίτερα δεν για την κορυφαία έκδοσή του των 155 ίππων του βραβευμένου τρικύλινδρου EcoBoost των 1.000 κυβικών.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας λοιπόν περνά και στο Fiesta στο επόμενο στάδιο εξέλιξής του αποκτώντας και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα υποβοήθησης σε συνδυασμό και με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Αυτό στην πράξη σημαίνει, όπως διαπιστώσαμε, πως ο μικρός τρικύλινδρος γίνεται ακόμα πιο ελαστικός χαμηλά, μιας και το σύστημα MHEV (mild hybrid electric vehicle) συμβάλει έως και 16 ίππους και 50 Νm. Που γίνονται ιδιαίτερα αντιληπτά, καθώς τόσο στην εκκίνηση όσο και στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις από τις χαμηλές στροφές ο κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν βρίσκεται στο καλύτερο σημείο της απόδοσης του.

Το αποτέλεσμα είναι ο χιλιάρης EcoBoost να είναι σε όλη την κλίμακα των στροφών ιδιαίτερα ζωντανός και πρόθυμος, να ανεβάζει στροφές αβίαστα και γρήγορα και να μη δείχνει σημάδια κόπωσης ούτε κοντά στον κόφτη, αν θελήσεις να τον πιέσεις σε κάποιο δρόμο με συνεχείς στροφές.

Εκεί το Fiesta βρίσκεται στο στοιχείο του, χάρη στο πολύ καλό του πλαίσιο, τις σωστές ρυθμίσεις της ανάρτησής του που επιπρόσθετα δεν τον καθιστούν κουραστικό στην καθημερινή χρήση και το ακριβέστατο σύστημα διεύθυνσής του με την πολύ καλή πληροφόρηση. Το μικρό Ford, ειδικά στην έκδοσή του των 155 ίππων, είναι με διαφορά το πιο ευχάριστο και συμμετοχικό υπερ- μίνι. Ένα αυτοκίνητο που πραγματικά χαίρεσαι να το οδηγείς, τόσο σε μικρά ή πιο μεγάλα ταξίδια, όσο και μέσα στην πόλη, καθώς είναι ευέλικτο και πρακτικό. Επίσης διαθέσιμα είναι και τρία προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal και Sport).

Ταυτόχρονα η παρουσία του ήπια υβριδικού συστήματος βοηθά και την οικονομία -ο κινητήρας διαθέτει και σύστημα απομόνωσης του ενός κυλίνδρου όταν πληρούνται οι συνθήκες- καθώς μια μέση κατανάλωση της τάξης των 6,0 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα έρχεται εύκολα. Ακόμα και αν δεν αφήνεις ευκαιρία να πάει χαμένη για να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητες κινητήρα, πλαισίου και συστήματος διεύθυνσης.

Το ήπια υβριδικό Ford Fiesta των 155 ίππων είναι διαθέσιμο στην έκδοση ST-Line που τονίζει το σπορτίφ χαρακτήρα του τόσο εκτός όσο και εντός, ενώ κατά τα άλλα οι χώροι είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας, η ποιότητα των υλικών αλλά και της συναρμογής στο εσωτερικό πολύ καλή και ο εξοπλισμός στην ουσία πλήρης. Όσο για την τιμή του ξεκινά από τις 19.180 ευρώ.

Ford Fiesta 1.0 155 PS MHEV
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.065×1.735×1.466 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.493 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 311- 1.093 λίτρα
Βάρος: 1.219 κιλά
Κινητήρας: 998 κ.εκ., 3 κύλινδροι, turbo βενζίνης με MHEV
Ισχύς: 155 PS/ 6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 220 Nm/ 3.000 σ.α.λ. με μέγιστη τιμή τα 240 Nm
0-100, Τελική: 8,9”, 219 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 6,0 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 92 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 83 €
Τιμή: από 19.180 €

φωτογραφίες: Νίκος Μαρινόπουλος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup