Σύνδεση

Featured

Mini Cooper SE: ηλεκτρικό με αυτονομία έως και 270 χιλιόμετρα & από 32.500 ευρώ στη Γερμανία

Το πρώτο ηλεκτρικό Mini κανονικής παραγωγής, το Cooper SE όπως ονομάζεται, είναι γεγονός και θα είναι διαθέσιμο σε περίπου έξι μήνες από τώρα στις αρχές του 2020.

Αισθητικά οι αλλαγές εντοπίζονται κατά κύριο λόγο στη μάσκα, ενώ στο εσωτερικό έγινε προσπάθεια προκειμένου να μην υπάρχουν διαφοροποιήσεις σε ότι αφορά την πρακτικότητα. Έτσι με τη μπαταρία των 32,6 kWh τοποθετημένη στο δάπεδο ο χώρος αποσκευών των 211 λίτρων είναι ο ίδιος με αυτόν των συμβατικών τρίθυρων μοντέλων -προς το παρόν το ηλεκτρικό Mini είναι διαθέσιμο μόνο με το κλασικό αμάξωμα με τις τρεις πόρτες.

Από κει και πέρα υπάρχουν όλα τα συστήματα άνεσης, ασφάλειας, διασύνδεσης και υποβοήθησης του οδηγού, με την μεγάλη οθόνη αφής των 8,8’’ να είναι προαιρετική, ενώ είτε στην κεντρική οθόνη είτε στον ψηφιακό πίνακα οργάνων απεικονίζονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Το οποίο κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 135 kW (184 ίπποι) και 270 Nm ροπής. Κινητήριοι τροχοί είναι φυσικά οι εμπρός, ενώ σε ότι αφορά τις επιδόσεις το Mini Cooper SE χρειάζεται 7,3 δεύτερα για το 0-100 και η τελική του περιορίζεται στα 150 χλμ./ώρα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου των όπως είπαμε 32,6 kWh εξασφαλίζει αυτονομία από 235 έως 270 χιλιόμετρα κατά τον κύκλο WLTP, ενώ αν στο βύσμα φόρτισης -βρίσκεται στο πίσω δεξί φτερό, ακριβώς εκεί όπου υπάρχει η παραδοσιακή τάπα- συνδεθεί φορτιστής ισχύος 11 kW η φόρτιση μέχρι το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας διαρκεί δυόμιση ώρες. Για το 100% απαιτείται ακόμα μια ώρα, ενώ με ταχυφόρτιση 50 kW η πρώτη τιμή μειώνεται στα 35 λεπτά.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να σημειώσουμε πως το ηλεκτρικό Mini Cooper SE είναι κατά 145 κιλά πιο βαρύ από ένα αντίστοιχο, τρίθυρο δηλαδή, αυτόματο Cooper S. Όσο για την τιμή του θα ξεκινά από τιε 32.500 ευρώ στη Γερμανία.

[ngg src=”galleries” ids=”4774″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured