Σύνδεση

Featured

Με το e-Transit ξεκινά η επόμενη μέρα των ηλεκτρικών Ford (Video)

Όπως και με τα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έτσι και στα επαγγελματικά οι εταιρείες κάνουν τα πρώτα τους βήματα. Για την Ford το πρώτο βήμα στα LCV έρχεται με το e-Transit, ένα ηλεκτρικό βαν που τοποθετείται απέναντι σε μοντέλα όπως το Mercedes eSprinter.

Το ηλεκτρικό e-Transit έχει ήδη ξεπεράσει τις 5.000 παραγγελίες, νούμερο πραγματικά εντυπωσιακό και που προκαλεί μια σχετική έκπληξη. Όχι όμως και τόσο μεγάλη αν σκεφτεί κανείς πως στα κέντρα όλο και περισσότερων πόλεων της Ευρώπης θεσπίζονται ζώνες περιορισμένης κυκλοφορίας με συγκεκριμένες ώρες. Και τα μόνο οχήματα διανομών που μπορούν να κυκλοφορούν όποια στιγμή θέλουν είναι τα ηλεκτρικά βαν.

Όπως το e-Transit το οποίο μπορεί να δώσει λύσεις στον επαγγελματία χάρη και στο μέγεθός του αλλά και τη μπαταρία του. Η οποία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 68,0 kWh προσφέροντας θεωρητική αυτονομία 317 χιλιομέτρων και πραγματική από 240 έως 260 χιλιόμετρα όπως διαπιστώσαμε οδηγώντας το e-Transit στην Βαρκελώνη.

Η αυτονομία μπορεί να ακούγεται μικρή, αλλά για διανομές στην πόλη μπορεί να καλύψει τα ημερήσια δρομολόγια, όπως μας είπαν οι άνθρωποι της Ford. Και συγκεκριμένα, ένας «δικός μας», ο ελληνικής καταγωγής Ted Cannis, ο CEO της Ford Pro.

Σχετικά με το σύστημα πρόωσης υπάρχουν δύο επιλογές, πάντα με το ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα. Η έκδοση με τους 184 ίππους και η ισχυρότερη με τους 269. Όσο για τη μπαταρία, ο onboard AC φορτιστής των 11,3 kW φροντίζει για μια φόρτιση σε λίγο παραπάνω από 8 ώρες, ενώ ο ταχυφορτιστής DC 115 kW μπορεί σε 45 λεπτά να γεμίσει την μπαταρία από το 15% στο 80%.

Η Ford προσφέρει το e-Transit σε 25 διαφορετικές εκδοχές αμαξωμάτων. Ως βαν, με διπλή καμπίνα ή με καρότσα, ενώ υπάρχουν τρία μήκη αμαξώματος και δύο ύψη οροφής. Ο χώρος φόρτωσης φτάνει τα 15,1 κυβικά μέτρα. Ανάλογα με την έκδοση το ωφέλιμο βάρος είναι κυμαίνεται από 1.616 έως και 1.967 κιλά και το μεικτό από τους 3,5 έως και τους 4,25 τόνους.

Αν και δεν συνηθίζουμε να δοκιμάζουμε μεγάλα βαν, το e-Transit μας εξέπληξε θετικά με το πόσο ευκολοδήγητο είναι. Το δοκιμάσαμε με πρόσθετο βάρος για να διαπιστώσουμε την πραγματική αυτονομία που προαναφέραμε, ενώ βιώσαμε τις υπηρεσίες τηλεματικής και συνδεσιμότητας με την καμπίνα να είναι πολύ ευχάριστη και να ρυθμίζεις ότι χρειάζεται από τη μεγάλη οθόνη αφής των 12,0 ιντσών. Πολύ χρήσιμη είναι και η παροχή τροφοδοσίας Pro Power Onboard ισχύος 2,4 kw για την λειτουργία ηλεκτρικών συσκευών και εργαλείων.

Η Ford ισχυρίζεται πως το e-Transit μπορεί να ωφελήσει τον επαγγελματία έως 40% και σε σχέση με ένα συμβατικό LCV μειώνοντας το κόστος χρήσης περίπου στο μισό. Η εταιρία προσφέρει εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιόμετρα για το ηλεκτρικό κύκλωμα και την μπαταρία.

Αν είστε από αυτούς που έχουν ανάγκη ένα e-Transit μπορείτε να δείτε το σχετικό τιμοκατάλογο εδώ με τις τιμές προ φόρων να ξεκινούν από τις 48.422 ευρώ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο μπορεί να καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πωλείται σχεδόν «τσάμπα» ένας V8 Cosworth της Formula 1

Featured

Η νέα Toyota Corolla Cross διαθέσιμη και στην Ελλάδα. Πόσο κοστίζει;

Featured

Δεν θα πιστεύετε πόσες Lancia υπάρχουν με ελληνικά ονόματα!

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup