Αν αναρωτιέστε γιατί μέχρι στιγμής το τιτάνιο δεν χρησιμοποιείται στην κατασκευή αυτοκινήτων, ειδικά από τη στιγμή που είναι και ελαφρύ και ανθεκτικό, η απάντηση –αναμενόμενη ομολογουμένως- είναι το ιδιαίτερα υψηλό κόστος του.
Το τελευταίο μάλλον δεν αποτέλεσε πρόβλημα για τους σχεδιαστές της Icona Vulcano, οι οποίοι εμπνεύστηκαν από το σούπερ υπερηχητικό τζετ Blackbird SR-71, το πιο γρήγορο του κόσμου –καλύπτει την απόσταση Νέα Υόρκη Λονδίνο σε λιγότερο από 2 ώρες- και έδωσαν στην ιταλική εταιρεία Cecomp την εντολή να κατασκευάσει στο χέρι και σε 10.000 εργατοώρες το αμάξωμα του σούπερ σπορ μοντέλου. Μάλιστα προκειμένου να μην υπάρχει καμία μα καμία αμφιβολία για το είδος του μετάλλου –σε συνδυασμό με μικρό ποσοστό ανθρακονήματος- που χρησιμοποιείται το άφησαν άβαφο για την παρουσίασή του στο Pebble Beach.
Ίσως έτσι προσέχει κανείς ακόμα περισσότερο και τις έντονες ακμές του αλλά και τις πολλές και μεγάλες εισαγωγές αέρα, ενώ ο κινητήρας είναι ένας V8 6.200 κυβικών με μηχανικό υπερ-συμπιεστή (kompressor), που βασίζεται σε αυτόν της Corvette ZR1 και αποδίδει στάνταρ 670 άλογα και 840 Nm. Η μέγιστη απόδοσή του φτάνει πάντως μέχρι και τα 1.000 άλογα, ενώ σε ότι αφορά τις επιδόσεις η στάνταρ εκδοχή για την οποία έχουν ανακοινωθεί στοιχεία χρειάζεται 2,8 δεύτερα για τα 0-60 μίλια και η τελική της φτάνει τα 350.
Γιάννης Σκουφής
