Σύνδεση

Featured

Η θρυλική Hispano Suiza επέστρεψε με το Maguari HS1 GTC των 1.100 ίππων

H Hispano Suiza, η θρυλική ισπανική εταιρεία των υπερ- πολυτελών μοντέλων που έχει δραστηριοποιηθεί μέχρι το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο επανέρχεται στο προσκήνιο όχι με μια λιμουζίνα ή ένα σπορ κουπέ όπως στο ένδοξη παρελθόν αλλά με ένα σούπερ σπορ μοντέλο. Το Hispano Suiza Maguari HS1 GTC, το όνομα του οποίου -αν έχετε απορίες…- προέρχεται από έναν πελαργό που ζει στη Νότιο Αφρική.

Αυτός είναι και ο λόγος που στη μάσκα αλλά και στα πίσω φτερά -όλο το αμάξωμα είναι από ανθρακονήματα και από τη στιγμή που η παραγωγή είναι περιορισμένη και γίνεται από καροσερία κάθε υποψήφιος αγοραστής μπορεί να προσθέσει τη δική του προσωπική νότα- υπάρχει και ένας πελαργός ως σήμα.

Τις αεροπορικές καταβολές της μάρκας που στο (μακρινό) παρελθόν κατασκεύαζε και αεροπορικούς κινητήρες -ο πρώτος της είχε παρουσιαστεί πριν από 100 ολόκληρα χρόνια- ο σχεδιαστής του Maguari HS1 GTC Olivier Boulay τις τίμησε στη διαμόρφωση της μάρκας που παραπέμπει σε φτερά.

Η καινούργια Hispano Suiza χρησιμοποιεί το πλαίσιο και τον V10 των 5.200 κυβικών της Lamborghini Huracan, ο οποίος όπως για την περίσταση δεν είναι ατμοσφαιρικός αλλά bi turbo. Έτσι η απόδοσή του φτάνει τους 1.100 ίππους, με αποτέλεσμα το 0-100 να είναι υπόθεση μόλις 2,8 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 380 χλμ./ ώρα.

Γιάννης Σκουφής

[ngg src=”galleries” ids=”4549″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Οδηγούμε το νέο BYD Dolphin Surf

BYD

Οδηγούμε το EX5, το πρώτο μοντέλο της Geely στην Ελλάδα (Video)

Featured

Το νέο Dacia Bigster στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Dacia

CUPRA Terramar: Νεανικό, δυναμικό και plug-in υβριδικό με 100+ χλμ ηλεκτρικής αυτονομίας

Cupra