Το ελληνικό διαδίκτυο που ασχολείται με το αυτοκίνητο και όχι μόνο έχει γεμίσει τις τελευταίες ώρες με την ανακοίνωση πως η Tesla έρχεται στην Ελλάδα και με την αγγελία της αμερικάνικης εταιρείας για την στελέχωσή της στη χώρα μας. Πιο συγκεκριμένα ζητούνται επαγγελματίες για τις θέσεις των Tesla Advisors στη χώρα μας. Όπως μπορεί να ζητά φυσικά και κάθε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία.
Γιατί έρχεται τώρα η Tesla στη χώρα μας, αν και ακόμα είναι άγνωστο το πότε ακριβώς θα ξεκινήσει τις δραστηριότητές της και που θα βρίσκεται το κατάστημά της στην Αθήνα; Μα γιατί αρχίζει να κινείται η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τις επιδοτήσεις και τα κίνητρα που έχουν εξαγγελθεί και λογικά και αναμενόμενα θέλει να διεκδικήσει κομμάτι της όποιας πίτας. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.
Θα κερδίσει κάτι η χώρα μας από αυτήν την παρουσία της αμερικανικής εταιρείας; Ότι ακριβώς κερδίζει και από τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, από φόρους, θέσεις εργασίες κ.λπ. Εκτός και αν πιστεύει κανείς πως θα υπάρχει μεταφορά τεχνολογίας, τεχνογνωσίας ή κάτι ανάλογο… Οπότε καλό θα είναι να μην μεγαλοποιούμε πράγματα και καταστάσεις.
Η γκάμα της Tesla πάντως ξεκινά π.χ. στην Γερμανία χωρίς τις επιδοτήσεις από περίπου 52.000 ευρώ με τη βασική έκδοση του Model 3, οπότε στη χώρα μας με την επιδότηση του 15% προ φόρων οι τιμές ξεκινούν, όταν αρχίσει η δραστηριότητα της εταιρείας περίπου από τις 47.000 ευρώ.