Η είσοδος στην αγορά της Κίνας για την Seat με ένα μικρό ηλεκτρικό μοντέλο, αναβάλλεται προς το παρόν, καθώς αλλάζει όλη η στρατηγική της VW στην Κίνα.
Εκπρόσωπος της Seat δήλωσε ότι η κινέζικη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει γίνει πολύ ανταγωνιστική, συμπιέζοντας προς τα κάτω τα περιθώρια κέρδους. Μετά από έντονη άνοδο αρκετών χρόνων, η αγορά ηλεκτρικών αυτοκίνητων έδειξε σημάδια σταθεροποίησης μέσα στο 2019, καθώς η κινέζικη κυβέρνηση διέκοψε τις ενισχύσεις.
Η είσοδος της Seat στην Κίνα συνδεόταν με την είσοδο του VW Group σε συνεργασία με την Anhui Jianhuai Automobile CO (JAC), η οποία είχε στόχο να επενδύσει περίπου 750 εκατομμύρια δολάρια για την δημιουργία ενός νέου εργοστασίου.
Ο πρόεδρος του VW Group Herbert Diess δήλωσε ότι ήταν μία πολύ έξυπνη απόφαση της Seat να μην μπει τώρα στην αγορά της Κίνας. Ακόμα και πριν την επιδημία του κορωναϊού η κινέζικη αγορά είχε γίνει δυσχερής για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, ιδίως για εκείνης της μαζικής παραγωγής.
