Σύνδεση

Featured

H ROLLS ROYCE ΤΟΥ 2040 ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ 103EX (ΒΙΝΤΕΟ)

Το 103ΕΧ είναι ένα από τα ελάχιστα πρωτότυπα της Rolls Royce, μιας και η βρετανική εταιρεία σπάνια παρουσιάζει καινούργια μοντέλα, πόσο μάλλον concepts.

To συγκεκριμένο concept είναι η προσέγγιση ενός μοντέλου της μάρκας και της υπερ- πολυτελούς κατηγορίας του έτους 2040, όπου βέβαια κάτω από το μακρύ καπό δεν θα υπάρχει ο V12 που σήμερα κινεί όλα τα μοντέλα, καθώς θα έχει αντικατασταθεί από δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν για κάθε πίσω τροχό. Ο οποίοι πέρα από τις επιδόσεις και την πολιτισμένη λειτουργία θα εξασφαλίζουν και την απαραίτητη φιλικότητα προς το περιβάλλον.

Έτσι λοιπόν εκεί που σήμερα ψιθυρίζει ο 12κύλινδρος στο μέλλον θα τοποθετούνται οι αποσκευές, οι οποίες για την περίσταση είναι δύο μεγάλες βαλίτσες με ηλεκτρικά συρόμενες βάσεις, οι οποίες ονομάζονται με τα αρχικά των ονομάτων των ιδρυτών της μάρκας, «CS Rolls» για τον Charles Stewart Rolls, «FH Royce» για τον Frederick Henry Royce.

ROLLS-ROYCE-103EX (19)

Άλλο ένα ιδιαίτερο γνώρισμα της Rolls του μέλλοντος είναι τα ξεχωριστά εμπρός φτερά που φιλοξενούν μεγάλους αλλά ταυτόχρονα και στενούς τροχούς 28 ιντσών, που πέρα από μια επιβλητική εμφάνιση εξασφαλίζουν και την άμεση σύνδεση με τις απαρχές της αυτοκίνησης.

Στα πρώτα χρόνια της αυτοκίνησης παραπέμπει και το ότι ο εκάστοτε πελάτης μπορεί να επεμβαίνει στο σχεδιασμό του αμαξώματος που έχει μήκος 5,90 μέτρων και το οποίο στη συνέχεια θα κατασκευάζεται στο χέρι. Παρόν δηλώνει βέβαια και η Έμιλυ στη μάσκα, η οποία «κρύβει» και όλους τους αισθητήρες και γενικά ότι είναι απαραίτητο για τη λειτουργία των συστημάτωμν υποβοήθησης που θα διαθέτει η μελλοντική Rolls. Η όποια φυσικά και θα ποντάρει στη συβαρίτικη πολυτέλεια και την άνεση των επιβατών της. Ενδεικτικό για αυτό είναι πως για να διευκολύνεται η είσοδος έξοδός τους θα μπορεί να σηκωθεί μέχρι και η γυάλινη οροφή.

Όσο για την ανάρτηση ονομάζεται από τους Βρετανούς “magic carpet ride“, παραπέμπει άμεσα σε μαγικό χαλί και αποτελεί την ακόμα πιο εξελιγμένη εκδοχή αυτής της 7άρας που “διαβάζει” το δρόμο, παίρνει στοιχεία από το GPS και προσαρμόζει ανάλογα τις ρυθμίσεις.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup