Σύνδεση

Opel

«Green Monster» εν Δράσει: η Opel στο Rømø Motor Festival 2018

Κινητήρας 12.3L ισχύς 191 kW/ 260 hp –το 1914, η Opel παρουσίασε το λεγόμενο «Green Monster», το πιο τρομερό αυτοκίνητο στην ιστορία της εταιρίας. Το επόμενο Σαββατοκύριακο, το θρυλικό αυτοκίνητο επιστρέφει στη δράση για πρώτη φορά μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα. Έχοντας καταρρίψει ρεκόρ ταχύτητας στο παρελθόν,  το αγωνιστικό όχημα θα λάβει μέρος στο Rømø Motor Festival το Σάββατο, 1η Σεπτεμβρίου, πλαισιωμένο από μία ενδιαφέρουσα παρέα: το Motor Festival στην ακτή της Β. Θάλασσας στη Δανία, αναβιώνει την παράδοση των θρυλικών beach races της δεκαετίας του 1920. Πάνω από 100 οχήματα της προ-πολεμικής περιόδου – αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες – και περίπου 15.000 θεατές αναμένεται να παρακολουθήσουν την τρίτη χρονιά του Motor Festival – πολλοί από αυτούς ντυμένοι με αυθεντική vintage ενδυμασία. Στο φετινό φεστιβάλ, η Opel Classic θα δώσει το «παρών» με μία συμμετοχή που θα κλέψει την παράσταση, το «Green Monster».

Με 12,3 λίτρα & 260 ίππους: Κάτοχος ρεκόρ και διψασμένο για νέες νίκες

Η Opel είχε κάνει τα πλήθη να παραληρούν με το αγωνιστικό αυτοκίνητο των 12,3 L τη δεκαετία του 1920 σε διοργανώσεις beach races στο Fanø (νησί της Δανίας). Το Σάββατο, το «Green Monster» επιστρέφει δυναμικά. Οι αγώνες ξεκινούν στο Lakolk beach στις 10 π.μ. –όπως σχεδόν πριν από 100 χρόνια σε μία πίστα 1/8 του μιλίου (660 πόδια). Η τέλεια τοποθεσία για την αναβίωση των θρυλικών αγώνων σε μία μεγάλη, επίπεδη επιφάνεια από συμπαγή άμμο, στην παραλία, και με τους  θεατές να ξαναζούν την εποχή «Golden Twenties» με αυθεντικά ρούχα και αξεσουάρ.

Αυτό ακριβώς είναι το κατάλληλο σκηνικό για την επιστροφή του «Green Displacement Monster» από το Rüsselsheim, που ξυπνά μνήμες από ένδοξο παρελθόν και είναι αποφασισμένο συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο των 12,3 L ήταν ήδη άριστα εξοπλισμένο για τις απαιτήσεις των beach races το 1914 με προηγμένη τετραβάλβιδη τεχνολογία, κατακόρυφο άξονα μετάδοσης και επικεφαλής εκκεντροφόρο. Λόγω του μεγάλου ύψους του κινητήρα, τα ελατήρια βαλβίδων προεξέχουν μέσα από 16 οπές στην εξωτερική επιφάνεια. Τα έμβολα μεταδίδουν την πίεση μέσω των θαλάμων καύσης με μέγιστη ταχύτητα 24 μέτρα/δευτερόλεπτο – που αντιστοιχεί σε 86 km/h – σε επίπεδα Formula 1. Ο κινητήρας αποδίδει 260 hp, με αποτέλεσμα το αγωνιστικό αυτοκίνητο να αγγίζει ταχύτητες των 230 km/h – και τη δεκαετία του 1920 άφηνε πίσω ακόμα και τον Malcolm Campbell, ο οποίος στη συνέχεια έμελλε να γίνει κάτοχος ρεκόρ ταχύτητας.

Περικλής Στέφος

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4287″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured