Σύνδεση

Nissan

Nissan: νέα τεχνολογία ηχομόνωσης με πολύ πιο μικρό βάρος

Η Nissan παρουσιάζει στη φετινή CES ένα νέο υλικό που μπορεί να βοηθήσει να καταστούν πιο ήσυχες οι καμπίνες των αυτοκινήτων, ενώ ταυτόχρονα να ενισχυθεί η ενεργειακή απόδοση.

Η δομή του νέου υλικού είναι απλή. Ένας συνδυασμός δομής πλέγματος και πλαστικής μεμβράνης ελέγχει τις δονήσεις του αέρα για να περιορίσει του θορύβους στη μεγάλη μπάντα συχνοτήτων (500-1200 hertz), όπως αυτούς που προέρχονται από τον δρόμο και τον κινητήρα.

Επί του παρόντος, τα περισσότερα υλικά που χρησιμοποιούνται για την απομόνωση αυτής της μπάντας συχνοτήτων αποτελούνται κυρίως από βαρύ ελαστικό πλαίσιο. Το νέο ακουστικό μετά-υλικό της Nissan ζυγίζει περίπου το ένα τέταρτο και παράλληλα παρέχει τον ίδιο βαθμό ηχομόνωσης.

Λόγω της απλής δομής του, η ανταγωνιστικότητα κόστους του υλικού σε σχέση με τη μαζική παραγωγή είναι σχεδόν η ίδια ή, ενδεχομένως, και καλύτερη από τα τρέχοντα υλικά. Ως εκ τούτου, το υλικό μπορεί επίσης να τοποθετηθεί σε οχήματα όπου η χρήση ηχομονωτικών υλικών είναι επί του παρόντος περιορισμένη, λόγω κόστους ή βάρους.

Η Nissan ξεκίνησε την έρευνα σχετικά με την τεχνολογία των μετά-υλικών από το 2008. Την εποχή εκείνη χρησιμοποιήθηκε μετά-υλικό σε κεραίες υψηλής ευαισθησίας που χρησιμοποιούνται στην έρευνα των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων. Η Nissan εργάστηκε για να επεκτείνει την εφαρμογή της συγκεκριμένης τεχνολογίας προκειμένου να συμπεριλάβει τα ηχητικά κύματα, κάτι που οδήγησε στην επιτυχή εφεύρεση του ακουστικού μετά-υλικού.

Η κατασκευή ελαφρύτερων οχημάτων συμβάλλει στον περιορισμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την οδήγηση, βελτιώνοντας την ενεργειακή απόδοση. Ενισχύει επίσης την απόλαυση της διαδρομής, καθώς η ήσυχη καμπίνα του οχήματος κάνει την οδήγηση πιο άνετη.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo