Σύνδεση

Formula E

H Nissan αποκτά μερίδιο στην e.dams και «πατάει γκάζι» για τη Formula E

Eν όψει του ντεμπούτου της στο πρωτάθλημα των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αγώνων της ABB FIA Formula E, η Nissan ενδυναμώνει  τη συνεργασία της με την e.dams, αποκτώντας μετοχικό μερίδιο στην επιτυχημένη αγωνιστική ομάδα.

Η Nissan είναι η πρώτη Ιαπωνική μάρκα αυτοκινήτων που εισέρχεται στη Formula E. Η ενέργεια αυτή αποτελεί την πιο πρόσφατη έκφραση του Nissan Intelligent Mobility, του  οράματος της εταιρείας για την αλλαγή του τρόπου με τον οποίο τα αυτοκίνητα οδηγούνται, τροφοδοτούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία.

Η e.dams με έδρα στο Le Mans της Γαλλίας και συνιδρυτή τον διευθυντή της ομάδας Jean-Paul Driot, αποτελεί συνέχεια της DAMS, με κορυφαία παρουσία στα δρώμενα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, για περισσότερα από 30 χρόνια.

«Είναι λογικό η Nisan να συνεργαστεί με την e.dams, ώστε  να μπορέσει να αντλήσει γνώση και εμπειρία από τις νίκες και τα πρωταθλήματα που έχει κατακτήσει», δήλωσε ο Roel de Vries, αντιπρόεδρος της Nissan και παγκόσμιος επικεφαλής μάρκετινγκ και στρατηγικής της μάρκας. «Το επίπεδο ανταγωνισμού στη Formula E θα γίνει ακόμα πιο έντονο στην πέμπτη σεζόν, με μια σειρά καινούργιων αυτοκινήτων και κινητήρων. Για να ενδυναμώσουμε αυτή την σχέση, η Nissan έχει πλέον αγοράσει ένα μετοχικό μερίδιο στην ομάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τον Jean-Paul και τους συνεργάτες του».

Για την νέα αυτή συνεργασία ο Driot, μεταξύ άλλων δήλωσε: «Με τη Nissan, περιμένουμε με ανυπομονησία τις νέες προκλήσεις. Είμαστε πολύ περήφανοι για την ιστορία μας στη Formula E και ανυπομονούμε να προσθέσουμε νέες σελίδες στα βιβλία της ιστορίας των αγώνων, με τον νέο συνεργάτη μας και το νέο αυτοκίνητο».

Nissan και  e.dams έχουν αρχίσει τις δοκιμές του καινούργιου «Gen2» αυτοκινήτου της Formula E,  το οποίο προσφέρει περισσότερη δύναμη και εμβέλεια, εξαλείφοντας την ανάγκη  για αλλαγές αυτοκινήτων κατά τον αγώνα, κάτι που ήταν χαρακτηριστικό της Formula E, κατά τις πρώτες τέσσερις σεζόν.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup