Σύνδεση

Featured

Η νέα McLaren Elva κοστίζει 1.660.000 ευρώ και δεν έχει παρμπρίζ και παράθυρα

Η M1A είναι ένα αγωνιστικό που είχε σχεδιάσει ο ιδρυτής της μάρκας Bruce McLaren τη δεκαετία του ΄60 και η Elva, το νέο μοντέλο της κορυφαίας σειράς Ultimate παραπέμπει σε αυτήν. Θυμίζοντάς την αλλά και προσφέροντας στους πελάτες που προφανώς είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν 1,66 εκατομμύρια ευρώ ένα hyper car στην πιο ανόθευτη μορφή του. Χωρίς παρμπρίζ και χωρίς παράθυρα, με φουλ στο ανθρακόνημα και με χαμηλό βάρος. Το πιο χαμηλό από όλες τις σύγχρονες McLaren, το οποίο όμως περιέργως δεν ανακοινώνεται.

Κινητήρας είναι ο κλασικός πια V8 της μάρκας με τα διπλά turbo, τους 815 ίππους και τα 800 Nm από 4.000 κυβικών, που εξασφαλίζει, λόγω και των συγκριτικά λίγων κιλών, ένα 0-100 σε λιγότερα από 3,0 δεύτερα και ένα 0-200 για σε 6,7.

Όσο για την τελική ταχύτητα το θέμα δεν είναι πόσο υψηλή είναι, που θα είναι, αλλά το πόσα χλμ./ ώρα αντέχουν χωρίς παρμπρίζ οδηγός και συνοδηγός. Πάντως η McLaren είναι περήφανη για το ενεργό σύστημα διαχείρισης του αέρα (Active Air Management System- AAMS), που με ενεργά στοιχεία μπορεί να αλλάζει τη ροπή του αέρα προκειμένου να μην ενοχλούνται οι επιβάτες.

Για όσες χώρες πάντως δεν δίνουν έγκριση τύπου χωρίς παρμπρίζ υπάρχει ένα προσθαφαιρούμενο όχι όμως και παράθυρα. Τώρα πόσες από τις 399 McLaren Elva που θα κατασκευαστούν θα πουληθούν σε αυτές τις χώρες είναι ένα άλλο ερώτημα.  

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup