Σύνδεση

Featured

ΤΟ ΝΕΟ VW POLO -ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΣΕ 6 ΜΗΝΕΣ- ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

Η νέα γενιά του υπερ- μίνι της Volkswagen, του Polo αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα τον ερχόμενο Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης και όπως συμβαίνει κάθε φορά, θα προσανατολίζεται προς το διαχρονικό best seller της μάρκας, το Golf.

Σε αυτήν την περίπτωση ίσως λίγο περισσότερο, μιας και η βάση του θα είναι το μεταβλητό πλαίσιο MQB που θα υποστεί κάποιες μετατροπές για την περίσταση, ενώ από πλευράς διαστάσεων αναμένεται να μεγαλώσει κατά 20 εκατοστά, ξεπερνώντας, έστω και λίγο, τα 4,0 μέτρα. Στόχος για αυτήν την αύξηση η βελτίωση των χώρων κυρίως στο πίσω κάθισμα.

Η χρήση του MQB αναμένεται να μειώσει το βάρος κατά 70 κιλά, με αποτέλεσμα η βασική έκδοση με τον 3κύλινδρο των 1.000 κυβικών και των τουλάχιστον 70 ίππων να είναι κάτω από το τόνο (σήμερα 1.050 κιλά).

VW-POLO-2017 (1)

Από πλευράς κινητήρων αναμένεται και μια υβριδική έκδοση με τον 1.000άρη και έναν ηλεκτροκινητήρα, που αναμένεται να είναι και η πιο οικονομική, ενώ από κει και πάνω θα υπάρχει ο νέος 1.5 TSI, που όπως έχουμε γράψει θα αντικαταστήσει το γνωστό 1.4 TSI, καθώς και ο 2.0 TSI από το Golf GTI για την πιο σπορτίφ εκδοχή.

Το ιδιαίτερα ενδιαφέρον εδώ είναι πως υπάρχει πολύ σοβαρή πιθανότητα το καινούργιο Polo να μην είναι καν διαθέσιμο ως diesel, ξεκινώντας έτσι την απο- πετρελαιοποίηση των πιο μικρών κατηγοριών, κυρίως για λόγους κόστους. Κι αυτό γιατί στις υπόλοιπες προδιαγραφές προστίθενται από το 2017 και δοκιμές κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων κάτω από πραγματικές συνθήκες που καθιστούν στην ουσία ασύμφορη τη χρήση κινητήρων πετρελαίου στα υπερ- μίνι.

Από την άλλη υπάρχει επίσης μεγάλη πιθανότητα η λίστα των εξτρά του καινούργιου Polo να περιλαμβανει και ενεργά αμορτισέρ, εξελιγμένο σύστημα infotainment, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που είναι στάνταρ στο TT και χρεώνεται επιπλέον όπου αλλού χρησιμοποιείται, αλλά και ένα σύστημα ελέγχου με χειρονομίες.

Όσο για τις τιμές του καινούργιου VW Polo οι πρώτες φήμες λένε πως μπορεί να είναι και πιο χαμηλές από αυτές του τρέχοντος μοντέλου.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured