Σύνδεση

Featured

ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΟΡΟΦΗ ΤΗΣ MERCEDES SL

Η νέα γενιά του κορυφαίου ρόουντστερ της Mercedes, της SL, αναμένεται να παρουσιαστεί σε 2 με 3 χρόνια από τώρα και θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιήσει το καινούργιο πλαίσιο MSA. Το οποίο είναι ειδικά εξελιγμένο για τα σπορ μοντέλα της μάρκας και στην πορεία θα χρησιμοποιηθεί και για την καινούργια SLC.

Αυτό στην πράξη σημαίνει πως πέρα από όλα τα άλλα θα μειωθεί και το βάρος σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, με το στόχο να είναι σαφώς κάτω από τα 1.700 κιλά, τη στιγμή που τώρα κυμαίνεται, ανάλογα με τον κινητήρα, από τα 1.735 έως τα 1.845 κιλά.

SL-Klasse

Η γκάμα των κινητήρων θα αποτελείται αποκλειστικά από σύνολα βενζίνης -το πλαίσιο MSA υποστηρίζει και κινητήρες πετρελαίου αλλά στην περίπτωση της SL αυτό πρέπει να αποκλειστεί- και ενδεχόμενα από ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης. Δεδομένο είναι πως θα υπάρχουν δύο εκδόσεις AMG, με τον V8 αλλά και τον V12 της εργοστασιακής εταιρείας βελτιώσεων της μάρκας.

Η πιο σημαντική αλλαγή θα αφορά την αντικατάσταση της (εντυπωσιακά) αναδιπλούμενης σκληρής μεταλλικής οροφής από μια μαλακή, έπειτα από 2 γενιές και -όταν παρουσιαστεί επίσημα- 18 χρόνια. Ο λόγος έχει να κάνει αφενός με το βάρος και το κέντρο βάρους αλλά και με το στυλ. Το πιο πιθανό πάντως είναι να υπάρχει ένα hard top, σύμφωνα άλλωστε και με την παράδοση της SL.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured