Σύνδεση

Featured

ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΟΡΟΦΗ ΤΗΣ MERCEDES SL

Η νέα γενιά του κορυφαίου ρόουντστερ της Mercedes, της SL, αναμένεται να παρουσιαστεί σε 2 με 3 χρόνια από τώρα και θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιήσει το καινούργιο πλαίσιο MSA. Το οποίο είναι ειδικά εξελιγμένο για τα σπορ μοντέλα της μάρκας και στην πορεία θα χρησιμοποιηθεί και για την καινούργια SLC.

Αυτό στην πράξη σημαίνει πως πέρα από όλα τα άλλα θα μειωθεί και το βάρος σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, με το στόχο να είναι σαφώς κάτω από τα 1.700 κιλά, τη στιγμή που τώρα κυμαίνεται, ανάλογα με τον κινητήρα, από τα 1.735 έως τα 1.845 κιλά.

SL-Klasse

Η γκάμα των κινητήρων θα αποτελείται αποκλειστικά από σύνολα βενζίνης -το πλαίσιο MSA υποστηρίζει και κινητήρες πετρελαίου αλλά στην περίπτωση της SL αυτό πρέπει να αποκλειστεί- και ενδεχόμενα από ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης. Δεδομένο είναι πως θα υπάρχουν δύο εκδόσεις AMG, με τον V8 αλλά και τον V12 της εργοστασιακής εταιρείας βελτιώσεων της μάρκας.

Η πιο σημαντική αλλαγή θα αφορά την αντικατάσταση της (εντυπωσιακά) αναδιπλούμενης σκληρής μεταλλικής οροφής από μια μαλακή, έπειτα από 2 γενιές και -όταν παρουσιαστεί επίσημα- 18 χρόνια. Ο λόγος έχει να κάνει αφενός με το βάρος και το κέντρο βάρους αλλά και με το στυλ. Το πιο πιθανό πάντως είναι να υπάρχει ένα hard top, σύμφωνα άλλωστε και με την παράδοση της SL.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo