Σύνδεση

BMW

H νέα BMW i4 θα έχει μπαταρίες νέας τεχνολογίας, πάνω από 540 ίππους και θα ανταγωνίζεται το Model 3 της Tesla

H ΒΜW θα προχωρήσει από το 2020 στην 5η γενιά της τεχνολογίας της eDrive, η οποία θα παρουσιαστεί καταρχήν την iX3 και στη συνέχεια στα iNEXT και i4. Βασικό στοιχείο της είναι η μπαταρία της νέας τεχνολογίας, τα ηλεκτρόδια της οποίας έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε νικέλιο και μειωμένη σε κοβάλτιο, για λόγους και προστασίας των σπάνιων γαιών. Το αποτέλεσμα είναι η αυξημένη ενεργειακή της πυκνότητα και κατά συνέπεια το μειωμένο βάρος, που παρόλα αυτά στο i4, στο οποίο θα χρησιμοποιείται μια έκδοχή της περί τα 80 kWh, θα φτάνει τα 550 κιλά. Χαρακτηριστικό της θα είναι πάντως και η επίπεδη σχεδίαση, ενώ η αυτονομία που θα εξασφαλίζει στην i4 θα είναι κοντά στα 600 χιλιόμετρα.

Φυσικά θα είναι διαθέσιμη και σε μικρότερες εκδόσεις από πλευράς ενεργειακής χωρητικότητας για χρήση και σε όλες τους τύπους εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων, όπως π.χ. plug-in υβριδικά. H φόρτισή της θα μπορεί να γίνει με ισχύ έως και 150 kW. Στην περίπτωση αυτή η μπαταρία της i4 θα φορτίζει έως το 80% μέσα σε 35 λεπτά, ενώ μέσα σε 6 μόλις λεπτά θα προσλαμβάνει ενέργεια για μέχρι και 100 χιλιόμετρα.

Η i4 στην ουσία θα είναι η ηλεκτρική έκδοση του 4 Gran Coupe της νέας γενιάς και με βάση την πολιτική της BMW δεν θα βασίζεται σε πλαίσιο ειδικά σχεδιασμένο για ηλεκτρικά μοντέλα αλλά στο γνωστό CLAR της μάρκας. Έτσι αναμένεται να έχει πολλά κοινά με τις σειρές 3 και 4, ενώ θα υποστηρίζονται μέχρι και δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν ανά άξονα. Η βάση από πλευράς απόδοσης θα είναι μάλλον οι 340 ίπποι, ενώ η κορυφή οι 540+ ίπποι. Οι οποίοι αντιστοιχούν στα επίπεδα απόδοσης ενός V8 τελευταίας γενιάς της BMW και θα εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε πάνω κάτω 4,0 δεύτερα και τελική ταχύτητα πάνω από τα 200 χλμ./ ώρα.    

Η i4 θα κατασκευάζεται στο κεντρικό εργοστάσιο της BMW στο Μόναχο, παράλληλα με όλες τις εκδόσεις της λιμουζίνας της σειράς 3 (συμβατικές και plug-in υβριδική), τις αντίστοιχες εκδοχές της αντίστοιχης Touring (στέισον) και τις 4 και M4 Coupe. Η διάθεσή της θα ξεκινήσει το 2021.  

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup