Σύνδεση

Featured

Τέλος εποχής για τον diesel των 1.500 κυβικών της Mercedes

Η συνεργασία της Daimler με την Renault με επίκεντρο τον τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα των 1.500 κυβικών μάλλον οδηγείται προς το τέλος της. Η αρχή θα γίνει μέσα στον επόμενο μήνα όπου η A-Class και η B-Class δεν θα είναι διαθέσιμες στην έκδοση 180d, ενώ η CLA 180d θα παραμείνει για λίγο ακόμα στην παραγωγή. Ο 1.5 dCi θα συνεχίσει να κινεί τα επαγγελματικά της εταιρείας και τις αντίστοιχες επιβατικές τους εκδόσεις.

Αντί για τον συγκεκριμένο κινητήρα, οι δύο μικρές Mercedes θα χρησιμοποιούν πλέον ένα νέο diesel 2.000 κυβικών, με την κωδική ονομασία ΟΜ654q. Η απόδοσή του θα είναι στα ίδια επίπεδα , στους 116 ίππους δηλαδή, ενώ ελαφρώς μεγαλύτερη θα είναι η ροπή -από τα 260 στα 280 Νm.

Mία ακόμα καινοτομία θα είναι η παρουσίαση ενός νέου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με οχτώ σχέσεις που θα αντικαταστήσει αυτό με τις εφτά που υπήρχε στα συγκεκριμένα μοντέλα. Ο καινούργιος κινητήρας έχει μεγαλύτερες εκπομπές CO2 από αυτόν της Renault  -147 γραμμάρια έναντι 129-  όμως οι επιδόσεις θα είναι βελτιωμένες, με το 0-100 να ολοκληρώνεται αντί για 10,5 σε λιγότερα από 10,0 δεύτερα.  

Οι αλλαγές σε κινητήρα και κιβώτιο αναμένεται να επηρεάσουν προς τα πάνω τις τιμές των συγκεκριμένων εκδόσεων, η παραγωγή των οποίων αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο Δεκέμβριο και οι παραδόσεις στην αρχή της νέας χρονιάς.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured