Σύνδεση

Featured

Η Mercedes εξελίσσει ηλεκτρικό με αυτονομία 1.200 χιλιομέτρων

H στροφή της Mercedes προς την ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόνο ξεκάθαρη αλλά και δυναμική, όπως αποδείχθηκε στη χτεσινή παρουσίαση του μέλλοντος της μάρκας στους επενδυτές.

Έτσι λοιπόν μετά την EQC που άνοιξε το χορό των ηλεκτρικών μοντέλων για την εταιρεία της Στουτγάρδης θα ακολουθήσει του χρόνου η ηλεκτρική παραλλαγή της νέας S-Class, η EQS. Η οποία θα είναι και η πρώτη Mercedes που θα βασίζεται σε ένα ειδικά εξελιγμένη για την ηλεκτροκίνηση πλαίσιο EVA. Που θα αποτελέσει τη βάση και για μια μικρότερη λιμουζίνα, την EQE, που όπως λέει το όνομά της θα είναι η ηλεκτρική E-Class, καθώς και για δύο μεγάλα SUV. Την EQG (GLE) και EQGLS (GLS).

Ταυτόχρονα ανακοινώθηκε και το νέο πλαίσιο MMA (Mercedes Modular Architecture), που ναι μεν έχει εξελιχθεί δίνοντας προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση αλλά έχοντας χώρο μπροστά και για έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η επιλογή αυτή εξασφαλίζει ευελιξία στην παραγωγή, μιας και οι προβλέψεις των επικεφαλής της γερμανικής εταιρείας αναφέρουν πως το 2030 οι μισές πωλήσεις θα αντιστοιχούν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Σημαντική είδηση είναι και η εξέλιξη από τη Mercedes ενός υπερ- ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Το οποίο ονομάζεται προς το παρόν Vision EQXX, έχει για ευνόητους λόγους ένα εξαιρετικά αεροδυναμικό σχήμα και στόχο από πλευράς αυτονομίας τα 1.200 χιλιόμετρα. Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Αθήνα δηλαδή με μια μόνο φόρτιση, κάτι που θα επιτυγχάνεται σύμφωνα με τους μηχανικούς της μάρκας με τη βελτίωση της τεχνολογίας και του βαθμού απόδοσης και χωρίς τη χρήση ακόμα πιο μεγάλων μπαταριών που αυξάνουν τόσο το βάρος όσο και τις απαιτήσεις σε σπάνιες γαίες. Για το σκοπό αυτό αναμένεται να χρησιμοποιηθεί τεχνολογία 800 V, φόρτιση με ισχύ έως και 250 kW, μόνιμα διεγερμένοι ηλεκτροκινητήρες και κιβώτιο δύο σχέσεων.

Στην εξέλιξη του EQXX θα υπάρχει και συμμετοχή των μηχανικών της ομάδας της Φόρμουλα 1, που έχουν αναπτύξει τεχνολογία και διαθέτουν τεχνογνωσία και στην αποτελεσματική διαχείριση της ενέργειας.

Στην ίδια κατεύθυνση με το Concept EQXX κινείται πάντως και η Audi με το δικό της πρότζεκτ Artemis που αναμένεται να παρουσιάσει ένα «υψηλής απόδοσης ηλεκτρικό αυτοκίνητο» το 2024, οπότε η τάση είναι πιο γενική.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup