Σύνδεση

Featured

ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ DIESEL; ΟΧΙ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤH MERCEDES…

Η φημολογία γύρω από τους κινητήρες πετρελαίου και περί κατάργησής τους καλά κρατεί μεν αλλά για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται ανυπόστατη, καθώς η Mercedes, ο πρώτος κατασκευαστής που παρουσίασε επιβατικό με πετρελαιοκινητήρα, κάθε άλλο παρά την ίδια άποψη έχει.

Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του επικεφαλής του τμήματος R&D (Έρευνας και Εξέλιξης) της γερμανικής εταιρείας Ola Källenius, ο οποίος με την ευκαιρία της έκθεσης του Ντιτρόιτ δήλωσε στο αμερικάνικο Road & Track πως ειδικά στην Ευρώπη οι diesel θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν για αρκετό καιρό.

«Θεωρώ πως η αγορά για τους diesel είναι η Ευρώπη. Από την στιγμή που προσφέρουμε νέα σύνολα που είναι τόσο καθαρά και αποδοτικά όσο αυτό της νέας E-Class, θα εξελίξουμε καινούργιες τεχνολογίες και προηγμένους κινητήρες πετρελαίου σύμφωνα με της μελλοντικές προδιαγραφές». Επίσης είπε μεταξύ άλλων πως «οι diesel έχουν 15-20% λιγότερο CO2 από τους κινητήρες βενζίνης και με τις νέες νόρμες από το 2020 θα είναι σημαντικό να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε την πετρελαιοκίνηση. Φυσικά η μεγαλύτερη τάση είναι προς την ηλεκτροκίνηση με μηδενικούς ρύπος αλλά θα υπάρξει μία μακρά μεταβατική περίοδος».

Το τελευταίο σημαίνει πως στην πράξη οι ΜΕΚ (Μηχανές Εσωτερικής Καύσης) θα είναι στο προσκήνιο για αρκετές δεκαετίες ακόμα, ενώ αυτό που κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει θα είναι οι κινητήρες πετρελαίου να είναι ως επί το πλείστον διαθέσιμοι, για λόγους κόστους, από τη μικρή- μεσαία κατηγορία και πάνω. Φυσικά σε κατηγορίες όπως τα μεσαία και μεγάλα SUV θα αποτελούν την προφανή επιλογή.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup