Η Mercedes σκοπεύει να προχωρήσει σε μια αναδιάρθρωση στη γκάμα της, με στόχο να γίνει πιο αποτελεσματική στην αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων της. Έτσι λοιπόν θα προχωρήσει στον περιορισμό των πλαισίων που χρησιμοποιεί από 9 σε 4, ενώ οι τελευταίες πληροφορίες λένε πως από το 2016 και με την ευκαιρία της παρουσίασης της νέας γενιάς της E–Class, θα στραφεί και πάλι στους 6κύλινδρους σε σειρά.
Οι οποίοι θα είναι κατά πάσα πιθανότητα 2 βενζινοκινητήρες και 2 diesel, με χωρητικότητα 3.000 κυβικών. Τα σύνολα της βενζίνης θα αποδίδουν 370 και 435 ίππους και θα αντικαταστήσουν και τους τρέχοντες V8, ενώ οι diesel θα κυμαίνονται από τα 315 έως τα 405 άλογα.
Ο λόγος που η Mercedes επιστρέφει στην εν σειρά διάταξη μετά από 15 ολόκληρα χρόνια –ο τελευταίος εν σειρά 6κύλινδρός της ήταν αυτός με τον κωδικό Μ104 με χωρητικότητα από 2.800 έως και 3.600 κυβικά- είναι πως είναι πιο απλοί κατασκευαστικά και πιο ελαφρείς από τους V6, ενώ ταυτόχρονα απελευθερώνουν χώρο στο μηχανοστάσιο για πιο μεγάλα και πιο αποδοτικά συστήματα υπερπλήρωσης.
Γιάννης Σκουφής
