Πέρα από τα τρία αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που προετοιμάζει, αρχής γενομένης από το R8 e-tron, η Audi έχει σκοπό να διαθέτει μέχρι το 2020 τουλάχιστον μια υβριδική έκδοση στη γκάμα κάθε μοντέλου της. Μάλιστα θα πρόκειται για υβριδικά τεχνολογίας plug-in, με παράλληλη διάταξη του υβριδικού συστήματος, με τον ηλεκτρο-κινητήρα τοποθετημένο μεταξύ του 1.4 TFSI που θα είναι το σύνολο που θα χρησιμοποιείται κυρίως και του αυτόματου κιβωτίου των 6 σχέσεων.
Κινητήριοι τροχοί θα είναι οι εμπρός, ενώ η τετρακίνηση θα προκύπτει με την προσθήκη ηλεκτρο-κινητήρα και στον πίσω άξονα, ενώ τα υβριδικά Audi θα μπορούν να κινηθούν και αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 50 χιλιόμετρα, βοηθώντας έτσι και στην επίτευξη του στόχου των 95 γραμμαρίων CO2 ως μέσο όρο της γκάμας. Το τελευταίο άλλωστε θα είναι και ο λόγος για την εμφάνιση όλο και περισσότερων ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων από όλους τους κατασκευαστές τα επόμενα χρόνια.
Γιάννης Σκουφής