Σύνδεση

Featured

Mazda: ηλεκτροκίνηση ντε και καλά αλλιώς πρόστιμα…

Μπορεί πριν από όχι πολύ καιρό οι Ιάπωνες της Mazda να είχαν πει πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμα μεγάλο περιθώριο εξέλιξης και πως δεν θα ασχοληθούν, άμεσα τουλάχιστον με τα υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα θα αναγκαστούν πλέον να το κάνουν.

Κι αυτό γιατί ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των πωλήσεων της Mazda είναι SUV, πράγμα που σημαίνει έναν αυξημένο μέσο όρο εκπομπών CO2, που έχει σαν αποτέλεσμα μόνο για φέτος πρόστιμα από πλευράς της Ευρωπαϊκής Ένωσης ύψος 88 εκατομμυρίων δολαρίων.

Προκειμένου στο μέλλον να μπορούν να μειώσουν το μέσο όρο του CO2 και αν αποφύγουν αντίστοιχα πρόστιμα χρειάζονται ντε και καλά οχήματα μηδενικών ρύπων, οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να στραφούν προς τα ηλεκτρικά.

Το ίδιο θα πρέπει να κάνουν και άλλοι Ιάπωνες κατασκευαστές όπως οι Honda, Nissan, Suzuki, ενώ αν δεν συμμορφωθούν το συνολικό πρόστιμο για όλες τις ιαπωνικές εταιρείες μπορεί να φτάσει σύμφωνα με το Bloomberg, που επικαλείται σχετική ανάλυση της HIS Market, ακόμα και τα 16 δισεκατομμύρια δολάρια.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup