Οι Ιάπωνες κατασκευαστές επιμένουν στα σύνολα εσωτερικής καύσης και η Mazda δεν αποτελεί εξαίρεση, εξελίσσοντας μάλιστα τον κινητήρα που αποτελεί το σήμα κατατεθέν της, τον βάνκελ.
Ο οποίος φυσικά και θα μετέχει σε ένα εξηλεκτρισμένο σύστημα πρόωσης, ενώ στα μεγάλα πλεονεκτήματά του συγκαταλέγονται και οι μικρές του εξωτερικές διαστάσεις. Που θα έχουν σαν αποτέλεσμα και τη βελτίωση της αεροδυναμικής.
Έτσι λοιπόν η εταιρεία από το Χαμαμάτσου ετοιμάζει δύο περιστροφικά σύνολα, με έναν και δύο ρότορες.
Και στις δύο περιπτώσεις και σύμφωνα με τη Mazda και οι δύο βάνκελ θα έχουν σύστημα ηλεκτρικής προθέρμανσης και που θα περιλαμβάνει και τον καταλύτη. Με τον τρόπο αυτό θα μειώνονται σημαντικά οι εκπομπές ρύπων για όσο ο κινητήρας είναι κρύος.
Ο κινητήρας με τον ένα ρότορα θα κινεί απευθείας τους τροχούς και θα μπορούσε να κινεί π.χ. τα SUVs της μάρκας αλλά και να λειτουργήσει ως range extender.
Αυτός με τους δύο ρότορες θα έχει σαφώς μεγαλύτερη απόδοση -γίνεται λόγος για έως και 365 ίππους- και ξηρό κάρτερ προκειμένου να μπορεί να τοποθετηθεί ακόμα πιο χαμηλά. Έτσι καθίσταται ιδανικός για σπορ μοντέλα, για παράδειγμα για την έκδοση παραγωγής του SP.