O πολύς Sergio Marcchione μπορεί να θεωρεί τη Maserati ως βασικό παράγοντα για την επιτυχία της FCA στο άμεσο και όχι στο απότερο μέλλον, αλλά οι καταστάσεις, όπως διαμορφώνονται, κάθε άλλο παρά τον δικαιώνουν.
Κι αυτό γιατί μετά τη διακοπή της παραγωγής για μια εβδομάδα στις αρχές Νοεμβρίου θα ακολουθήσει άλλη μια παύση εργασιών, συνολικής διάρκειας 6 εβδομάδων μέσα στους επόμενους 2 μήνες. Τέσσερις εβδομάδες από αυτές θα είναι σερί, με το εργοστάσιο να κλείνει στις 14 Δεκεμβρίου και για έναν ολόκληρο μήνα.
Ο λόγος είναι φυσικά η μειωμένη ζήτηση, ενώ από την άλλη η παραγωγή αυξήθηκε σταδιακά από το 2013 προκειμένου να υλοποιηθούν τα φιλόδοξα σχέδια του Marchionne, τα οποία πλέον τίθενται υπό αμφισβήτηση.
Η ελπίδα για ανάκαμψη είναι το πολύ- αναμενόμενο SUV της μάρκας, η Levante, που ενώ έχει αναγγελθεί εδώ και χρόνια έχει καθυστερήσει, με αποτέλεσμα απλά να ακολουθεί το boom των υπερ- πολυτελών crossover.
Γιάννης Σκουφής
