Σύνδεση

Featured

ΓΙΑΤΙ Η LEXUS ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ;

Οι μάρκες πολυτελείας στην Κίνα είναι εξαιρετικά

Οι μάρκες πολυτελείας στην Κίνα είναι εξαιρετικά δημοφιλείς πλην μιας, της Lexus. Όχι γιατί υπάρχει κάποιο ζήτημα, αλλά πολύ απλά γιατί είναι πολύ ακριβά. Το iS για παράδειγμα κοστίζει περίπου 30% περισσότερο σε σχέση με μια αντίστοιχη BMW 3 και ο λόγος πρέπει να αναζητηθεί στην εισαγωγή των Lexus από την Ιαπωνία, η οποία επιβαρύνεται με επιπλέον φόρους. Αντίθετα όλες οι άλλες μάρκες κατασκευάζουν τα αυτοκίνητά τους επιτόπου.

H Lexus αντίθετα αποφεύγει κάτι αντίστοιχο και η αιτία είναι η αδυναμία εξασφάλισης της επιθυμητής ποιότητας κατασκευής. «Το ρίσκο της ποιότητας είναι ιδιαίτερα υψηλό για να πάρουμε την απόφαση να κατασκευάσουμε στην Κίνα δήλωσε στο Bloomberg ο μηχανικός Takashi Yamamoto, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας και ο οποίος εργάζεται σχεδόν 35 χρόνια στην Toyota. «Το Made in Japan εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα» λέει ο Yamamoto, ενώ βλέπει την κατασκευή στην Κίνα να υλοποιείται «σε κάποιες δεκαετίες».

LEXUS-PRODUCTION-3

Αυτή πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που η Lexus κινείται έτσι, μιας και στις ΗΠΑ, για τους ίδιους λόγους, από την έναρξη της δραστηριοποίησης της μάρκας μέχρι την επί τόπου κατασκευή αυτοκινήτων μεσολάβησαν 26 ολόκληρα χρόνια.

Από την άλλη ειδικοί και αναλυτές θεωρούν τη στάση αυτή της Lexus μη δικαιολογημένη, καθώς την τελευταία δεκαετία η ποιότητα των Made in China αυτοκινήτων και με βάση έρευνες, έχει βελτιωθεί τόσο πολύ που θεωρείται εφάμιλλη των αμερικάνικων.

Γιάννης Σκουφής

LEXUS-PRODUCTION-2

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup