Σύνδεση

Featured

Γιατί οι πρώτες Lamborghini Countach LP400 είχαν κάτι σαν το περισκόπιο των υποβρυχίων;

Lamborghini Countach LP 400 Photo Oliver

Η Lamborghini Countach είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά σούπερ σπορ μοντέλα της ιστορίας του αυτοκινήτου και για πολλούς θεωρείται το πρώτο hyper car.

Η πρώτη της εκδοχή, η LP400 που παρουσιάστηκε το 1974 και έμεινε στην παραγωγή έως και το 1978 όταν και αντικαταστάθηκε από την LP400S, θεωρείται η πιο γνήσια και αυθεντική. Και αυτό γιατί το σχέδιο του Marcello Gandini -έχει σχεδιάσει μεταξύ άλλων και την iconic Miura- είναι απλό και καθαρό. Απαλλαγμένο από τα φουσκωμένα φτερά και τις αεροτομές που προστέθηκαν στη συνέχεια -η Countach λόγω και των οικονομικών θεμάτων της Lamborghini που οδηγούσαν σε συνεχείς αλλαγές ιδιοκτησίας αντικαταστάθηκε από την Diablo το 1990, μετά από ολόκληρα 16 χρόνια στην παραγωγή.

Οι 151 πρώτες Lamborghini Countach LP400 που κατασκευάστηκαν είχαν και ένα άλλο χαρακτηριστικό που στη συνέχεια καταργήθηκε: μια τετράγωνη εγκοπή στην οροφή τους που οδηγούσε σε ένα παραθυράκι. Από το οποίο έβλεπε κανείς προς τα πίσω μέσω του εσωτερικού καθρέφτη. Η διάταξη αυτή ονομαζόταν περισκόπιο -το periscope είναι και η λέξη αναγνώρισης των LP400- καθώς κατά κάποιο τρόπο θύμιζε το αντίστοιχο σύστημα των υποβρυχίων.

Πάντως και με την ιδιαίτερη αυτή λύση η ορατότητα προς τα πίσω από τη θέση του οδηγού στην Countach παρέμενε ανύπαρκτη και μάλλον αυτός ήταν ο λόγος που το περισκόπιο καταργήθηκε στην πορεία.

Αν αναρωτιέστε πως έκανε κανείς όπισθεν με (σχετική) ασφάλεια με την  Countach είναι απλό: άνοιγε την πόρτα προς τα πάνω -οι λεγόμενες scissor doors ήταν άλλη μια πρωτιά για την Countach καθώς είχαν χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά παγκοσμίως σε αυτήν και στην πορεία εξελίχθηκαν σε σήμα κατατεθέν των κορυφαίων Lamborghini- κρεμιόταν απέξω (ευέλικτος ήταν έτσι και αλλιώς για να διπλωθεί και να χωρέσει εκεί μέσα) και έκανε πίσω. Μετά φόβου Θεού και πάθους…

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup