Σύνδεση

Featured

ΓΙΑΤΙ Η ΚΙΝΕΖΙΚΗ GEELY ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΗ ΜΑΛΑΙΣΙΑΝΗ PROTON;

Οι κινέζικες εταιρείες γενικά και οι αυτοκινητοβιομηχανίες ειδικά είναι ιδιαίτερα πρόθυμες να προβούν σε εξαγορές, ολικές ή μερικές, ειδικά ευρωπαίων κατασκευαστών με βαριά ονόματα.

Από αυτή τη σκοπιά λοιπόν η εξαγορά της μαλαισιανής Proton από τη Geely, στο πορτοφόλιο της οποίας ανήκει και η Volvo, είναι καταρχήν έκπληξη, καθώς η Proton είναι από τους «νάνους» του χώρου.

LOTUS-EXIGE-S

Είναι όμως νάνος με προίκα, καθώς είναι ιδιοκτήτρια της Lotus, η οποία εμπίπτει στο στυλ των εξαγορών των Κινέζων. Μάλιστα η Lotus, η οποία διαθέτει τεχνολογία και τεχνογνωσία, είχε κινήσει το ενδιαφέρον των VW, GM, Detroit Electric και Suzuki, οι οποίες όμως δεν κατέληξαν σε κάποια συμφωνία με τον όμιλο DRB Hicom, επίσης μαλαισιανός, στον οποίο ανήκει η Proton από το 2012.

Η Geely απέκτησε το 49,9% της Proton στο οποίο αντιστοιχεί το 51% της Lotus, άρα τον πλήρη έλεγχο της τελευταίας και το know how της. H συμφωνία θα ολοκληρωθεί μέχρι τον Ιούλιο, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί το τίμημα της εξαγοράς.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup