«Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την ανάγκη και την τάση για υβριδοποίηση και είναι αλήθεια πως δουλεύουμε ήδη πάνω σε αυτή την τεχνολογία και κατεύθυνση».
Με αυτή τη δήλωσή του στο βρετανικό Autocar ο πρόεδρος της M GmbH της BMW Dirk Hacker επιβεβαίωσε πως από την επόμενη δεκαετία οι κορυφαίες από πλευράς επιδόσεων BMW M θα είναι υβριδικές, ενώ συνέχισε λέγοντας «οι αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων είναι ένας μοχλός πίεσης που ωθεί αναπόφευκτα προς την υβριδοποίηση, αλλά το να προσθέτεις κιλά σε σπορ αυτοκίνητα είναι κάτι που κανείς δεν θέλει».
Η υπάρχουσα υβριδική τεχνολογία μπορεί να μην ιδανική για εκδόσεις υψηλών αποδόσεων και επιδόσεων όπως είναι οι Μ αλλά η εξελιξή της, η οποία μπορεί να προέλθει κάλλιστα από ηλεκτρικά turbo ή ηλεκτροκινητήρες σε ρόλο boost, μπορεί να δώσει πράγματι νέες προοπτικές. Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχουν ληφθεί τελικές αποφάσεις για τη διαμόρφωση του υβριδικού συστήματος πρόωσης, μιας και αυτό σε σημαντικό βαθμό προσδιορίζεται από τις μπαταρίες.
Γιάννης Σκουφής
