Σύνδεση

Audi

Γιατί η ηλεκτροκίνηση μπορεί να σταματήσει την προέλαση των SUV;

Static photo, Color: Siam beige

H ηλεκτροκίνηση προχωρά αργά αλλά σταθερά και οι κατασκευαστές ετοιμάζονται για την επόμενη μέρα της αυτοκίνησης. Η οποία μπορεί να είναι διαφορετική και σε ότι αγορά τις προτιμήσεις των αγοραστών.

Και αυτό γιατί σύμφωνα με την άποψη του ομίλου της Volkswagen τα ηλεκτρικά SUV θα πάψουν να είναι τόσο δημοφιλή. Ο βασικός λόγος για αυτό θα είναι το ότι ένα συμβατικό, με τα ισχύοντα δεδομένα, αυτοκίνητο ανάλογου μεγέθους θα έχει περίπου κατά 80 χιλιόμετρα μεγαλύτερη αυτονομία. Νούμερο κάθε άλλο παρά αμελητέα.

Ταυτόχρονα ο όμιλος Volkswagen μέσω του επικεφαλής του Herbert Diess ανακοίνωσε πως έχει προγραμματίσει, σε βάθος χρόνου, την κατασκευή 50 εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Παράλληλα έχει αγοράσει και τις απαραίτητες μπαταρίες από τους προμηθευτές του που είναι οι CATL, LG και Samsung καθώς και προσφάτως η SK Innovation (SKI).

Όλα αυτά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα βασίζονται στο μεταβλητό πλαίσιο MEB, που έχει εξελιχθεί ειδικά για την αυτοκίνηση και που ο γερμανικός όμιλος εξετάζει την περίπτωση να το παραχωρήσει, με το αζημίωτο και σε άλλους κατασκευαστές. Μεταξύ αυτών και στη Ford.

Με τον τρόπο αυτό θα προκύψουν οικονομίες κλίμακος που με τη σειρά τους θα οδηγήσουν σε συμπίεση των τιμών των EV (Electric Vehicles). Υπολογίζεται πως τα μελλοντικά ηλεκτρικά του ομίλους Volkswagen θα είναι κατά 40% πιο φτηνά σε σχέση με τα υπάρχοντα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup