Μετά τα i30 και i30 N Fastback η Hyundai σκοπεύει σε περίπου ένα χρόνο να παρουσιάσει και την αντίστοιχη έκδοση του i20, φιλοδοξώντας ταυτόχρονα να πανηγυρίσει και τον πρώτο τίτλο της στο WRC. Το i20 N θα κινείται από έναν τετρακύλινδρο turbo 1.600 κυβικών με απόδοση τουλάχιστον 200 ίππων. Πολλοί κάνουν λόγο ακόμα και για 250 ίππους, ενώ οι άμεσοι ανταγωνιστές του θα είναι τα Ford Fiesta ST, Renault Clio RS, VW Polo GTI κ.λπ.
Για τη συνέχεια και πιο συγκεκριμένα για το 2021 σειρά θα πάρει ένα αντίστοιχο Tucson Ν με σύνολο βενζίνης 2.000 κυβικών και 350 ίππων που θα τοποθετηθεί απέναντι στα Cupra Ateca, VW T-Roc R, Audi SQ5 κ.α. Η τετρακίνηση θα είναι στάνταρ, ενώ οι ρυθμίσεις των πάντως θα είναι ξεκάθαρα σπορ. Κάτι που θα ισχύει και για τον ήχο του κινητήρα.
Γιάννης Σκουφής
