Σύνδεση

Featured

Το υβριδικό CR-V προλογίζει τη νέα γενιά του μεγάλου SUV της Honda

Η Honda ετοιμάζεται να αποκαλύψει το CR-V Hybrid Prototype στην έκθεση της Φρανκφούρτης προαναγγέλλοντας το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της στην Ευρώπη. Παράλληλα το ανανεωμένο στυλ του δίνει τα πρώτα στοιχεία για την προσεχή γενιά CR-V ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Πιο φαρδύ, πιο ψηλό και πιο μακρύ από τον προκάτοχό του, το Hybrid Prototype του νέου CR-V είναι ανανεωμένο αισθητικά, με φαρδύτερο στήσιμο που ορίζεται από διευρυμένους και μυώδεις θόλους των τροχών.

Από πλευράς κινητήρων η 8η γενιά CR-V θα λανσαριστεί μέσα στο 2018 με το νέο 1.5 VTEC Turbo (με χειροκίνητο 6άρη ή CVT κιβώτιο) για να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως το VW Tiguan. Αργότερα θα ακολουθήσει η νέα υβριδική διάταξη με δύο ηλεκτροκινητήρες i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive, ένας για κίνηση και ένας ως γεννήτρια) που συνδυάζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα 2.0L i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson. Σύμφωνα με την Honda, το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.

Στο EV Drive, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια αποκλειστικά από τις μπαταρίες, προσφέροντας οδήγηση μηδενικών ρύπων. Στο Hybrid Drive, ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια, που με τη σειρά του τροφοδοτεί με ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα. Στο πρόγραμμα αυτό, η περίσσεια ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα επιστρέφει μέσω της γεννήτριας για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Στο Engine Drive, οι τροχοί κινούνται απευθείας από τον βενζινοκινητήρα, με μία «on-demand» στιγμιαία αύξηση μέγιστης ισχύος από τον ηλεκτροκινητήρα. Αξιοσημείωτο είναι πως η Honda πήρε την απόφαση να μην υπάρξει έκδοση diesel στο νέο Honda CR-V (σε αντίθεση με το Civic) με στόχο την προώθηση της υβριδικής.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup