Μπορεί μέχρι στιγμής οι Ιταλοί της Alfa Romeo να έχουν παρουσιάσει μόνο τη Giulia QV των 510 ίππων η οποία λειτουργεί και ως βιτρίνα για να το νέο και φιλόδοξο μοντέλο τους αλλά η γκάμα των πιο νορμάλ εκδοσεών της θα ξεκινά πιο χαμηλά σε σχέση με τον biturbo V6 των 2.900 κυβικών. Όχι όμως και από πολύ χαμηλά, οπότε, προς το παρόν τουλάχιστον, ξεχνάμε τυχόν εκδόσεις 1.600 ή ακόμα και 1.800 κυβικών.
Τα σύνολα βενζίνης θα είναι 2.000 κυβικών, φυσικά turbo και θα είναι διαθέσιμα σε 3 επίπεδα απόδοσης, με 200, 250 και 280 ίππους. Αυτόματα κιβώτια θα είναι διαθέσιμα και με τις τρεις εκδοχές, ενώ αυτή των 200 ίππων θα είναι αποκλειστικά πισωκίνητη. Αυτή των 250 ίππων θα είναι μόνο τετρακίνητη, ενώ η top δίλιτρη με τα 280 άλογα θα είναι είτε πισωκίνητη είτε τετρακίνητη.
Στους diesel ο κινητήρας είναι σε κάθε περίπτωση τετρακύλινδρος 2.200 κυβικών, ενώ και πάλι θα υπάρχουν 3 επίπεδα απόδοσης, με 150, 180 και 210 άλογα. Τα δύο πρώτα θα είναι αποκλειστικά πισωκίνητα με στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ αυτό των 210 ίππων αυτόματο και τετρακίνητο.
Γιάννης Σκουφής
