Όσοι παρακολουθούν τους αγώνες του Champions League παρακολουθούν και την παρουσία της Ford σε αυτούς, μιας και η μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία δηλώνει το παρόν στην κορυφαία συλλογική ποδοσφαιρική διοργάνωση από τη σαιζόν 1992- 93, εδώ και 21 χρόνια.
Η πορεία αυτή της Ford θα ολοκληρωθεί με το φετινό τελικό στη Λισαβόνα, καθώς σύμφωνα με το Stephen Odell, τον πρόεδρο της Ford Europe «τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για τη Ford να κινηθεί προς μία νέα κατεύθυνση, καθώς επιταχύνουμε τις παρουσιάσεις νέων μοντέλων στην ευρωπαϊκή αγορά, με περισσότερες από 25 νέες αφίξεις στα επόμενα 5 χρόνια».
Η UEFA από την πλευρά της ευχαρίστησε τη Ford για την πολυετή αυτή συνεργασία. Ο Guy-Laurent Epstein, διευθυντής μάρκετινγκ της UEFA Events SA ανέφερε «η Ford είναι χορηγός του UEFA Champions League από την έναρξη του θεσμού, την περίοδο 1992-1993 και έχει σε μεγάλο βαθμό βοηθήσει τον ανταγωνισμό να αυξηθεί κατά τα τελευταία 21 χρόνια, μέσα από ένα τεράστιο ποσό διαφημιστικών εργασιών και δραστηριοτήτων. Ήταν μία πολύ καλή και αμοιβαία επωφελής συνεργασία. Η σύνδεση με τον μεγαλύτερο παγκοσμίως θεσμό ποδοσφαιρικών συλλόγων παρείχε μια ιδανική πλατφόρμα για την επαφή με εκατομμύρια οπαδούς και την προώθηση κοινών αξιών. Η UEFA θα ήθελε να ευχαριστήσει τη Ford για την τεράστια αφοσίωση και την υποστήριξή της για πάνω από δύο δεκαετίες».
Κατά καιρούς η Ford έχει προωθήσει διάφορα μοντέλα μέσα από το θεσμό του Champions League. Μερικά από αυτά είναι τα Fiesta, Focus, S-MAX, Kuga και Mondeo. Φέτος είναι η χρονιά της Mustang και με αυτό το ιδιαίτερο μοντέλο θα αποχαιρετίσει τον κόσμο του ποδοσφαίρου… Τη θέση της Ford δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα ποια εταιρία θα πάρει, το πιο πιθανό όμως είναι από του χρόνου να δούμε τη Hyundai, η οποία μέχρι τώρα έδινε το παρόν, σε ότι αφορά το ποδόσφαιρο στο Euro και στο Mundial.
Γιάννης Σκουφής