Σύνδεση

Featured

Η F4Τ θα ήταν πανάξια διάδοχος της εμβληματικής Ferrari F40

Αν διαβάσει κανείς στα αγγλικά το F4T τότε ακούγεται σαν F40 και αυτό, πέρα από την εμφάνιση, αποτελεί μια ακόμα σαφή ένδειξη για το ότι η πιο εμβληματική Ferrari των τελευταίων δεκαετιών -η τελευταία που είχε την έγκριση του Enzo και ήταν το «δώρο» της διάσημης αυτοκινητοβιομηχανίας για τα 40ά γενέθλιά της- αποτέλεσε το πρότυπο για τον Samir Sadikhov.

Τον ταλαντούχο σχεδιαστή με θητεία και στη Lamborghini και συμμετοχή στη σχεδίαση της Urus, που κατόρθωσε να συνδυάσει με μεγάλη επιτυχία τα αισθητικά στοιχεία των σύγχρονων μοντέλων του Maranello με αυτά της θρυλικής F40. Με πρώτη και καλύτερη την χαρακτηριστική πίσω φτερούγα, που πιάνει και πάλι από άκρη σε άκρη του αμαξώματος.

To σχέδιο του Sadikhov είναι τόσο καλό που κάλλιστα θα μπορούσε να προέρχεται και από το Centro Stile της ίδιας της Ferrari ή από την Pininfarina στην οποία πιστώνεται η F40 και να περάσει κατευθείαν στην παραγωγή.

Όχι με κάποιο ηλεκτρικό σύνολο πρόωσης -αν ήταν ηλεκτρική δεν θα χρειάζονταν οι τρεις εξατμίσεις που είναι τοποθετημένες η μια πάνω από την άλλη- αλλά με τον κλασικό V12 τοποθετημένο στο κέντρο.

Και με ηλεκτρική υποβοήθηση ώστε να φτάνει ή και να ξεπερνά την απόδοση της SF90 Stradale, ώστε να γίνει το φόντο σε πολλά laptop, όπως ακριβώς το διάσημο πρότυπο, η F40, έδινε το παρόν ως αφίσα σε πολλά εφηβικά δωμάτια στα τέλη της δεκαετίας του ’80 και στις αρχές αυτής του ’90.

[ngg src=”galleries” ids=”5344″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo