Οι ομάδες της Φόρμουλα 1, προκειμένου να βελτιωθεί το θέαμα και η ανταγωνιστικότητα, δεν έχουν κάποιο ζήτημα για την επιστροφή της ενεργητικής ανάρτησης. Η οποία είχε καταργηθεί από τη FIA πριν την έναρξη της σαιζόν 1994.
Σήμερα λοιπόν, δύο και πλέον δεκαετίες μετά, η ενεργητική ανάρτηση είναι ένας από τους τρόπους που, σύμφωνα με το motorsport.com, εξετάζονται προκειμένου το πρωτάθλημα να γίνει πιο συναρπαστικό.
Ο νέος κανονισμός θα μπορούσε να εφαρμοστεί από το μεθεπόμενο πρωτάθλημα, αυτό του 2018, ενώ υπάρχουν και άλλες ιδέες που θεωρητικά μπορούν να κάνουν τα μονοθέσια ακόμα πιο ανταγωνιστικά. Ιδέες όπως η εξαίρεση της σχεδίασης της ανάρτησης από τους περιορισμούς της αεροδυναμικής σε συνδυασμό με πιο αυστηρούς κανονισμούς και περισσότερους τακτικούς ελέγχους.
Μέχρι στιγμής η ομάδες φαίνεται να προτιμούν την ενεργητική ανάρτηση, που είχαν εισάγει τη δεκαετία του ΄90 οι Lotus και Williams.
Γιάννης Σκουφής