Η Ford, όπως γράψαμε , θα επιστρέψει στο Le Mans με το αγωνιστικό GT, ενώ πλάνα επιστροφής για το 2018, ετοιμάζει και η BMW και μάλιστα με ένα high tech αγωνιστικό που θα κινείται με υδρογόνο (FCV) με τη βοήθεια μιας συστοιχίας ενεργειακών κυψελών. Ο λόγος της παρουσίας του στο θρυλικό 24ώρο του Le Mans θα είναι βέβαια η προετοιμασία του εδάφους για ένα μοντέλο παραγωγής με αντίστοιχη τεχνολογία.
Για την υλοποίηση του τελευταίου θα συμβάλλει και η Toyota, παρέχοντας, όπως προβλέπεται από τη συμφωνία συνεργασίας των 2 εταιρειών, την τεχνογνωσία της γύρω από τις ενεργειακές κυψέλες και το υδρογόνο. Άλλωστε η ιαπωνική εταιρεία έχει ήδη στη γκάμα της το Mirai. Από κει και πέρα η Mercedes αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο FCV, ενώ γενικότερα προς τα τέλη της δεκαετίας θα βλέπουμε όλο και περισσότερα μοντέλα που θα κινούνται με υδρογόνο, μιας και κατά πολλούς εκεί είναι το μέλλον και όχι στα αυτοκίνητα που κινούνται αμιγώς μέσω μπαταριών.
Γιάννης Σκουφής