Σύνδεση

BMW

BMW: ΜΕΙΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ

Παρά την εξαιρετική της πορεία και την πρώτη θέση που κατέχει ανάμεσα στους κατασκευαστές κύρους η BMW αποφάσισε να προχωρήσει σε μείωση του λειτουργικού της κόστους από 3 έως 4 δις ευρώ ετησίως για τα επόμενα χρόνια. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο πρόεδρος της BMW Norbert Reithofer στοχεύει κυρίως στα μεγάλα έξοδα παραγωγής που έχουν τα Mini αλλά και η σειρά 1.

Στόχος των μειώσεων αυτών είναι να κρατηθεί υψηλά η κερδοφορία της εταιρείας, παρά τις μεγάλες επενδύσεις σε εργοστάσια και νέες τεχνολογίες αλλά και την ακόμα μεγαλύτερη διείσδυση σε αγορές όπως οι ΗΠΑ, η Λατινική Αμερική και η Κίνα.

Η BMW στοχεύει να φθάσει τις πωλήσεις της στα 2,5 εκατομμύρια μονάδες το 2016 από τα 2 εκατομμύρια που ήταν πέρσι, και φυσικά να παραμείνει μπροστά από τη Mercedes και την Audi. Αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία για τον πρόεδρο της εταιρείας είναι να διατηρηθεί το περιθώριο κέρδους ανά αυτοκίνητο μεταξύ του 8 και του 10%. Από τον περιορισμό του κόστους δεν θα εξαιρεθούν και οι εργαζόμενοι, καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα γερμανικής εφημερίδας, ή εταιρία σκοπεύει να μειώνει το εργατικό κόστος κατά 100 εκατομμύρια ευρώ το έτος, αρχίζοντας από το 2016.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Η Opel eξετάζει κινεζικό ηλεκτρικό SUV για την ευρωπαϊκή αγορά

Featured

Dacia: Επίσημος χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας

Dacia