Σύνδεση

BMW

Στο τμήμα Μ της BMW θεωρούν τα χειροκίνητα κιβώτια ανούσια, αλλά τα κρατάνε

Μέχρι πριν από λίγα χρόνια ήταν σχεδόν αδιανόητο ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο να έχει αυτόματο κιβώτιο. Σήμερα τα πράματα έχουν αλλάξει και μάλιστα ριζικά. Ενδεικτικό για αυτό είναι οι δηλώσεις του επικεφαλής της πασίγνωστης M GmbH τη BMW, του Frak van Meel, ο οποίος είπε στο αμερικάνικο περιοδικό Car and Driver πως «τα χειροκίνητα κιβώτια πλέον υστερούν σε σχέση με τα αυτόματα. Είναι πιο αργά και πιο ενεργοβόρα. Στην ουσία δεν έχουν πια κανένα νόημα, αλλά από τη στιγμή που αυτοί που αποφασίζουν είναι οι πελάτες και τα πορτοφόλια τους τα κρατάμε».

Το τελευταίο σημαίνει απλά πως οι πελάτες των σπέσιαλ ΒMW εξακολουθούν να θέλουν χειροκίνητα κιβώτια και έτσι παρόλο που πολλά από τα στάνταρ μοντέλα της γερμανικής εταιρείας διατίθενται πλέον, λόγω WLTP, αποκλειστικά με αυτόματα κιβώτια, δε θα συμβεί το ίδιο και για όλα τα M.

Έτσι οι Μ2 και Μ4 εξακολουθούν να διατίθενται και με χειροκίνητα κιβώτια, ενώ το ίδιο αναμένεται να γίνει και για τη νέα γενιά της M3. Από την άλλη οι X5 και X6 M, οι X3 και X4 Μ που θα ακολουθήσουν και βέβαια η κορυφαία M5 είναι αποκλειστικά αυτόματες, ενώ ο van Meel δεν παρέλειψε να αναφέρει πως τα πάντα εξαρτώνται από τη ζήτηση.

Γιάννης Σκουφής

 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota